• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Annan länk till SMP

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Va tror ni om denna länken till min SMP?
Är lite inne på att byta för att lyfta klockan. http://www.authenticwatches.com/omega-seamaster-bracelet-1610-930.html#.U6nzx7FLti8

Min klocka
image.jpg
 

M.U

Rolex
Personligen tycker jag länken som du länkade är den snyggaste. Kan vara för att jag sett den på närmre håll, men, även på bilder tycker jag den "äldre" är snyggare.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Ska testa men en kollegas då han sportar en 2254.50, tror fasen det är densamma länken jag menar?
Inget som har testar detta?;)
 

RDFG

Cartier
Googla "older bracelet on smp" så får du upp bilder på kombon du tänkt dig (om du inte resan gjort det).. Jag tycker det flyger och funderar på samma för min smp
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Kör!

Annars skulle nog ett oyster flyga. Gillar inte SMPs orginallänk öht. som en förvirrad förvuxen jubilee med identitetskris ang. storleken på bitarna.
 

UNO

Panerai
Man kan gilla originallänken OM man vet att formgivaren utgick från formen av ett flätat band.
SMPn lyfter bara med originallänken för mig.
 

frere

Audemars
2-Faktor
Det är väl kul att ha två att alternera mellan. Men till skelettvisare tycker jag att den fulcoola bond-länken hör till. 90-talsdesign när den är som bäst!
 

Martinsthlm

Breitling
Jag har en 2255.80 med den länken du funderar på, jag tycker helt klart att den är mycket snyggare så bara klicka hem en, ganska kul att ha två olika länkar också! :)
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Vet inte alltså. Nu har jag ju GMT samt PO båda sportklockor fast olika. Tveksamt om jag kommer bära SMP mer även vid länkbyte även om tanken är kittlande. :)
 

Dr Stein

Cartier
Är inte SMP:s orginallänk känd för att vara skönaste länken att bära? Tror man kom fram till det i en tråd på klocksnack för ett tag sedan...
 
Topp