• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Annan länk till SMP

Rico

Cartier
2-Faktor
Den är grym på 1610-930! Även på mesh. Länken passar utan problem, har testat själv när jag hade både en 2264.50 & en 2541.80.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Tack för all input. Behåller jag klockan så kanske jag testar med annan länk. Dock är det ju lite pengar att köpa ny länk. Känns ju inget kul att sätta en begagnad (med risk för att den är sleten) på en ny klocka.
Testade med ett Hirsch läder/gummi för ett par dagar sedan.
bild 1 (3).JPG
 

trumpetera

Panerai
Och vad länken du länkade till, har jag en dylik på min 2254.50. I mitt tycke en otroligt snygg och bekväm länk!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Hur bred är original länken och är bredden likadan rakt igenom?


Skickat från min iPad med Tapatalk
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Lånad bild. Jag tycker det ser mycket bättre ut.
image.jpg
Nej! Håller inte alls med. Det ser "fel" ut. Alltså, jag har den här länken på min 15 år gamla GMT (minus dykförlängningen). Har aldrig ens nuddat vid tanken att den är ful eller ens mindre snygg förrän folk skrev det här på KS. Min modell (och andra med svärdvisare) kom ju med denna speedylänk från 2005/6 men jag har aldrig känt att det skulle vara snyggare även om det ser rätt ut på dom (är ju original). Och ja, min länk är den skönaste ever (ingen clasp som sticker ut). Denna länk är en keeper for life, säljer jag klockan så blir det utan den.
 
Nej! Håller inte alls med. Det ser "fel" ut. Alltså, jag har den här länken på min 15 år gamla GMT (minus dykförlängningen). Har aldrig ens nuddat vid tanken att den är ful eller ens mindre snygg förrän folk skrev det här på KS. Min modell (och andra med svärdvisare) kom ju med denna speedylänk från 2005/6 men jag har aldrig känt att det skulle vara snyggare även om det ser rätt ut på dom (är ju original). Och ja, min länk är den skönaste ever (ingen clasp som sticker ut).

Jag tänker främst på kritiken microjusteringen har fått faktiskt, nu vet jag inte hur den kommer vara på min arm. Återstår att se. Tycket det är kul att det finns alternativ så man kan ha länk utan att rocka bilhandlarhäng :)
 
Topp