Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Istället för att någon av er raderar annonser för att den bumpades (tydligen otillåtet, vilket i sig är märkligt att det ens går om man inte får det) kanske ni bör hitta en annan lösning än att radera....
De jobbar på det. Verkar dock gå lite trögt...Det finns verktyg att använda så att det är omöjligt att bumpa inom en viss tidsram. Uhrforum har samma plattform som KS och tillämpar detta.
Borde vara den enklaste lösningen både för medlemmar och för admins/moderatorer.
Istället för att någon av er raderar annonser för att den bumpades (tydligen otillåtet, vilket i sig är märkligt att det ens går om man inte får det) kanske ni bör hitta en annan lösning än att radera....
kanske bara behöver fundera på annan lösning.....Den moderatorn som raderar kommer i så fall berövas möjligheten att utöva sin makt
kanske bara behöver fundera på annan lösning.....
Nä men förhoppningsvis sistaDu är inte den första som råkar ut för detta och tar upp frågan.
Lycka till. Det jag fick som svar var: "skärp dig! hur svårt kan det vara?!" Men du är ju Diamant...Nä men förhoppningsvis sista
Märkligt svar om man har en avdelning där man vill han in synpunkterLycka till. Det jag fick som svar var: "skärp dig! hur svårt kan det vara?!" Men du är ju Diamant...
Märkligt svar om man har en avdelning där man vill han in synpunkter
Tror du är ute och cyklar...vad vi har för titlar spelar föga rollMärkligt? Inte alls. Det som kan bli märkligt är att ledningen plötsligt ändrar detta nu eftersom du skapade tråden i rätt avdelning. Därav min kommentar kring din titel - det är i så fall det som kan hjälpa dig lyckas bättre än jag.
Tror du är ute och cyklar...vad vi har för titlar spelar föga roll