• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Annorlunda klockförvaring.

M021

Rolex
2-Faktor
För ett par veckor inhandlades en DJ till tjejen då önskan efter en rolex hade blivit ett dagligt ämne. Hittade ett perfekt objekt ,

Idag efter att ha kommit hem från dagens träningspass ser jag detta på matbordet. Nattens förvaring då hon var för lat för att lägga den på sin plats i lådan.

Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag gillar ju tanken att inte bara lägga den hur som och var som, men på en toarulle, kom igen
:banghead:
Dela gärna era annorlunda erfarenheter
lJn9gbK.jpg
 

paradis

Audemars
Det är bättre än om hon hade slängt den bara på bordet.Så farligt var det ändå inte,hon bryr sig ändå, att den inte blir skrapad, så toarulle är perfekt. Under natten så har jag min på bordet, på en liten duk.
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Snygg klocka! Nu förstår jag bättre varför mina klockor tar stryk, för inte tusan lägger jag dem i låda när jag inte använder dem...men hon verkar vara en ordentlig flicka som lägger klockan mjukt och fint:)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
För ett par veckor inhandlades en DJ till tjejen då önskan efter en rolex hade blivit ett dagligt ämne. Hittade ett perfekt objekt ,

Idag efter att ha kommit hem från dagens träningspass ser jag detta på matbordet. Nattens förvaring då hon var för lat för att lägga den på sin plats i lådan.

Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag gillar ju tanken att inte bara lägga den hur som och var som, men på en toarulle, kom igen
:banghead:
Dela gärna era annorlunda erfarenheter
lJn9gbK.jpg
Hahahaha du ska skratta, hålla om henne och höja henne till skyarna!

Jag är fullt seriös.
 

kabro

Cartier
Ser ut att vara mjukt och fint papper också, inget sandpapper man hittar på Statoil längs E4 direkt. Det hade nog skadat klockan.
 
Topp