• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Anonimo Nautilo Steel Blue - tokbilligt!

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Pris
7500
Returpolicy
Ja, vid ev. oegentligheter
Bilder Skickat
  1. Ja
Det gör ont i hjärtat när man tar beslutet att skära ner rejält på kollektionen till förmån för annat. Men, det måste göras.

Således.

En drygt ett år gammal Anonimo Nautilo Steel Blue i 44mm utbjudes till försäljning. Komplett set naturligtvis, inkl. fin dubbellåda, papper, rubbet helt enkelt, plus ett OEM-caoutchouc-gummi-band samt några bonusband (bl.a. ett mycket fint kamel-läderband från Christopher Ward, se foton), inkl. OEM-spänne. OEM-bandet är knappt använt, fräscht och fint. Urverket är ett Sellita SW 200-1, jag har inte noterat någon större gångavvikelse. Jag mätte den till 8 sek/dag för några månader sedan. Vattenskyddet är rimliga 200m och med OEM-bandet så blir den en kapabel dykare. Urtavlan har ett härligt mönster som ger fin känsla i blandade ljusförhållanden. Just den här modellen finns inte längre i sortimentet, tyvärr. Klockan är inköpt i december 2017. Den har ingått i rotationen, men inte alltför mycket och det är därför den får lämna. Skicket är mycket gott, med några repor på undersidan av hornen efter bandbyte.

Priset är inkl. spårbar frakt eller F2F i Stockholm. Och glöm nu för 17 inte att kolla igenom bildkavalkaden nedan! :D

Min referenstråd. Fråga om det är något. :)

IMG_0881.jpg

IMG_1633.jpeg

IMG_1632.jpeg

IMG_0616.jpeg

IMG_7023.jpg

IMG_7031.jpg

IMG_7032.jpg

IMG_7038.jpg

IMG_9758.jpg
 
Senast ändrad:
Topp