Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spencer66 skrev:
Denke skrev:Spencer66 skrev:
Märkligt...jag upplever ju Anonimo som det riktiga Panerai....eller vad säger @masterkiller ?
Denke skrev:Det är alltså bara Peter A som har/har haft en Anonimo? :mrgreen:
Var däremot Anonimo riktigt excellerar är caset. Det är väldigt välgjort med hög detaljrikedom och känns otroligt solid.
The centre of each Anonimo Firenze watch is its case. The secret is the company's own workshop which produces the watches manually - the heart of Anonimo Firenze.
You can recognize an Anonimo Firenze by its solid, handcrafted watch case. The case reveals the company's roots: a workshop which manufactures watch cases since more than 70 years.
“Casemakers in Firenze since 1939” is proudly engraved on the back of each timepiece.
Denke skrev:@masterkiller : Ennebi verkade lite för knasigt för mig. Kändes lite kokkobello rent designmässigt. Har du sett nån live?
masterkiller skrev:Denke skrev:@masterkiller : Ennebi verkade lite för knasigt för mig. Kändes lite kokkobello rent designmässigt. Har du sett nån live?
Nej tyvärr, men dom kommer upp dagligen på paneraisti iallfall så dom verkar ha köpare och verkar vara stora i staterna MEN dom är dyra och faller under samma kategori som Anonimo att prisskillnade är så liten (eller ingen och t.om dyarare än Panerai) och då är Panerai mitt val och dom som går igång på Ennebi verkar vara Paneristis med flera olika pannor och vill skoja till det lite med en Ennebi i samligen...'
masterkiller skrev:Men frågan kvarstår, VART säljs Anonimo, hittar faktiskt inte det på riktigt????
Denmark, Norway and Sweden
ASIGNA NORDIC ApS
Hundesovej 8 B
DK-2820 Gentofte, Denmark
Lars Frithiof Sørensen
Tel +45 5125 1864
[email protected]
pulpen skrev:masterkiller skrev:Men frågan kvarstår, VART säljs Anonimo, hittar faktiskt inte det på riktigt????
Enligt deras hemsida så finns de inte i Sverige men i Danmark:
Denmark, Norway and Sweden
ASIGNA NORDIC ApS
Hundesovej 8 B
DK-2820 Gentofte, Denmark
Lars Frithiof Sørensen
Tel +45 5125 1864
[email protected]
masterkiller skrev:Jo så det men deras sida visar bara generalagentens namn och kontaktuppgifter men sedan hittar jag ingen återförsäljare någonstans, weird!
Korrekt