Hannss
Basic
- Pris
- 60 000 SEK
- Returpolicy
- Inga returer
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Här kommer något som inte dyker upp varje dag! En emaljerad skönhet från Skottland. Effekten av urtavlan är otroligt nog ännu finare i verkligheten än på bild. Senast jag hörde är sträcker sig kön för att få en nytillverkad till 2030.
Klockan är fantastiskt fin, och jag vill helst ha kvar den, men tyvärr har min ekonomiska situation förändrats sedan jag ställde mig på kö för ett antal år sedan, och det blir numera svårmotiverat att ha en sådan värdefull klocka. Därför får jag ge chansen till någon annan att få användning för den.
anOrdain Model 1 Blue Fumé
Urverk: La Joux Perret G101 (automatic)
Band: Svart Cordovan
Skick: Ny (oanvänd)
Diameter: 38mm
Ingår utöver klockan:
Fodral i läder, stämplat med tillverkarens logga
Originalbox
Ytterligare specifikationer finns på tillverkarens hemsida.
Finns i Stockholm
Se bifogade bilder. Hör av er om fler bilder eller mer information önskas.
Här kommer något som inte dyker upp varje dag! En emaljerad skönhet från Skottland. Effekten av urtavlan är otroligt nog ännu finare i verkligheten än på bild. Senast jag hörde är sträcker sig kön för att få en nytillverkad till 2030.
Klockan är fantastiskt fin, och jag vill helst ha kvar den, men tyvärr har min ekonomiska situation förändrats sedan jag ställde mig på kö för ett antal år sedan, och det blir numera svårmotiverat att ha en sådan värdefull klocka. Därför får jag ge chansen till någon annan att få användning för den.
anOrdain Model 1 Blue Fumé
Urverk: La Joux Perret G101 (automatic)
Band: Svart Cordovan
Skick: Ny (oanvänd)
Diameter: 38mm
Ingår utöver klockan:
Fodral i läder, stämplat med tillverkarens logga
Originalbox
Ytterligare specifikationer finns på tillverkarens hemsida.
Finns i Stockholm
Se bifogade bilder. Hör av er om fler bilder eller mer information önskas.