• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes anOrdain Model 1 Blue Fumé

Hannss

Basic
Pris
60 000 SEK
Returpolicy
Inga returer
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Här kommer något som inte dyker upp varje dag! En emaljerad skönhet från Skottland. Effekten av urtavlan är otroligt nog ännu finare i verkligheten än på bild. Senast jag hörde är sträcker sig kön för att få en nytillverkad till 2030.

Klockan är fantastiskt fin, och jag vill helst ha kvar den, men tyvärr har min ekonomiska situation förändrats sedan jag ställde mig på kö för ett antal år sedan, och det blir numera svårmotiverat att ha en sådan värdefull klocka. Därför får jag ge chansen till någon annan att få användning för den.

anOrdain Model 1 Blue Fumé

Urverk: La Joux Perret G101 (automatic)
Band: Svart Cordovan
Skick: Ny (oanvänd)
Diameter: 38mm

Ingår utöver klockan:
Fodral i läder, stämplat med tillverkarens logga
Originalbox

Ytterligare specifikationer finns på tillverkarens hemsida.

Finns i Stockholm

Se bifogade bilder. Hör av er om fler bilder eller mer information önskas.

IMG_2872 Copy.jpeg

Bilagor

• IMG_2863 Copy.jpeg
    IMG_2863 Copy.jpeg
    377.6 KB · Visningar: 1
  • IMG_2858 Copy.jpeg
    IMG_2858 Copy.jpeg
    735.1 KB · Visningar: 1
  • IMG_2861.jpeg
    IMG_2861.jpeg
    487.6 KB · Visningar: 1
Tillbaka