• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Antar att ni hört den förut..

snoozarn

Patek
2-Faktor
Bra val av modellen, den är snyggare och lite ovanligare! Även de motiverar priset, låg ute 2-3st har jag för mig under sommaren. Verkar vara sålda nu tyvärr. Lycka till :)
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
19 lax känns lite väl högt tycker jag nog...
Men åt andra sidan, vill han ha klockan NU och inte leta ett halvår efter en, så är det farligt tycker jag.
Sen om man säljer den om en månad och tappa två lax är det inte speciellt mycket pengar.

Jag säger köp! eller vill du leta i ett halvår efter en lite billigare så gör det.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Gillar du klockan och tycker priset är ok samt du känner att säljaren är vettig...så köp.
Personligen tycker jag SMP ska vara utan kronograf...men det är ju bara min åsikt ;)
 

VikingLindgren

Breitling

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Snyggaste seamaster chronon. Snygg vridning, snygga visare, vågmömstrad tavla, balanserade sub dials, snygg länk. Kommer inte på några minus. KÖR!:)
 
Topp