• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Använt hemsidan ChrisElli?

Jag har aldrig handlat där men de ser ut att ha helt OK omdömen på bl.a. Trustpilot. Hemsidan verkar dock vara direktöversatt från engelska och ger ett ganska oseriöst intryck och det känns som att det knappt är värt besväret att handla där med tanke på att varumärkena de säljer finns hos en mängd andra seriösa butiker och där man i många fall kan handla inrikes medan du hos Chriselli t.ex. själv ansvarar för (och även får bekosta) eventuell returfrakt till UK.

Om du talar om vilka referenser du är intresserad av så kanske vi kan hjälpa dig att hitta alternativa butiker som säljer samma modell. 😊

Jag har aldrig handlat där men de ser ut att ha helt OK omdömen på bl.a. Trustpilot. Hemsidan verkar dock vara direktöversatt från engelska och ger ett ganska oseriöst intryck och det känns som att det knappt är värt besväret att handla där med tanke på att varumärkena de säljer finns hos en mängd andra seriösa butiker och där man i många fall kan handla inrikes medan du hos Chriselli t.ex. själv ansvarar för (och även får bekosta) eventuell returfrakt till UK.

Om du talar om vilka referenser du är intresserad av så kanske vi kan hjälpa dig att hitta alternativa butiker som säljer samma modell. 😊
Tack för svaret!

Som den fattiga student jag råkar vara, är jag ute efter en lite mer vardaglig klocka likt Seiko SNK809 eller Casio efv-110d

Tillbaka
Topp