• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad AP Diver 15703 ST Erbjudande v.23

marw

Panerai
2-Faktor
Skapar plats för nya klockor och lägger därför ut denna.

Klockan är uttagen 2011 hos AD och kommer fullset minus yttre papperslåda. Klockan besökte AP 2013 för kontroll inför den förlängda garantin och givetvis finns dokumentation på detta. 2011 tänker du, kan det då vara dags för en AP service som direkt kan ha en negativ inverkan på min semesterbudget? Icke, klockan är nyservad av Nymans egen AP urmakare tillika servicechef Henrik och kommer således med två års servicegaranti. Givetvis finns dokumentation på detta och en mysig påse med diverse verkdelar och packningar medföljer, servicekostnad 10 300kr. Klockan polerades INTE vid service och skälet till detta är helt enkelt att den är i ett fenomenalt bra skick. Det finns inga djupare märken på klockan och ärligt talat väldigt diskreta spår av användande. Du ska dock självklart inspektera klockan och därför säljs/byts den primärt F2F i Stockholm.Ingen retur vid F2F då nya projekt står på vänt.

Pris: 111 111kr och då ingår även en servicepåse från Nymans som jag sett kan kosta flera hundra på forumet.

Min sambo är bortrest kommande vecka (v.23) och hennes katt kan ingå vid smidig affär. Självklart ingen retur på katten.

Eventuella byten: Patek, VC, Rolex, AP, Panerai. Bytesvärde på din klocka max 150 k.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp