• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AP-keps pris?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej, vad tror ni en AP-keps är värd? Blå med vit text "AP". Bara nyfiken, då jag fick den gratis av en polare som fick den när han köpte en AP-klocka.

Thx!

Som jag fattat det är det merc vilket tanken bakom är att ad's ska ge ut det gratis till kunder. Finns så vitt jag vet ingen prislista? Sen kanske man trots det kan köpa från AD men det är mer än vad jag vet :)

Hur mycket din keps är värd vet jag inte till 100% men du skulle kanske kunna sälja den får några hundralappar på köp & sälj

Hm.... Riktigt skum tråd.. Låt oss punkta ner ditt case:
  • Din kompis köper en AP från AD
  • Din kompis får en AP keps. En blå med vit text ”AP”
  • Din kompis ger dig kepsen
  • Du undrar vad den är värd?

Testa lifestyle avdelningen.

Hej, vad tror ni en AP-keps är värd? Blå med vit text "AP". Bara nyfiken, då jag fick den gratis av en polare som fick den när han köpte en AP-klocka.

Thx!

Förmodligen inte ett skit. Det är probably en billig skitkeps de köpt in i mängd för att låta något billigt tryckeri eller liknande brodera dit Ap. Du lär väl max få ut 500kr av någon dum sate som tkr det är coolt att gå med brandade mercs. Pusshej

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp