chronomaster
Basic
Hej, vad tror ni en AP-keps är värd? Blå med vit text "AP". Bara nyfiken, då jag fick den gratis av en polare som fick den när han köpte en AP-klocka.
Thx!
Thx!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår inte vad som är så skumt med det men tack för ditt bidrag.Hm.... Riktigt skum tråd.. Låt oss punkta ner ditt case:
- Din kompis köper en AP från AD
- Din kompis får en AP keps. En blå med vit text ”AP”
- Din kompis ger dig kepsen
- Du undrar vad den är värd?
Testa lifestyle avdelningen.
Hej, vad tror ni en AP-keps är värd? Blå med vit text "AP". Bara nyfiken, då jag fick den gratis av en polare som fick den när han köpte en AP-klocka.
Thx!
Då vet jag, tack.Förmodligen inte ett skit. Det är probably en billig skitkeps de köpt in i mängd för att låta något billigt tryckeri eller liknande brodera dit Ap. Du lär väl max få ut 500kr av någon dum sate som tkr det är coolt att gå med brandade mercs. Pusshej