• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AP look alike hos Stjärnurmakarna i Mall of Scandinavia

DB15

Panerai
Pledge Member
Hej! Någon som varit inne hos stjärnurmakarna i Mall of Scandinavia? Va där inne själv och titta för någon vecka sedan och fick syn på en klocka som var bokstavligen en exakt kopia av en Royal Oak. Minns tyvärr inte vad märket heter, men kan minnas att klockan var automatisk och att dom ville ha 10K för den!!
Finns det någon här på KS som också vart inne i denna affär men som också kan minnas vad märket hette?
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Hej! Någon som varit inne hos stjärnurmakarna i Mall of Scandinavia? Va där inne själv och titta för någon vecka sedan och fick syn på en klocka som var bokstavligen en exakt kopia av en Royal Oak. Minns tyvärr inte vad märket heter, men kan minnas att klockan var automatisk och att dom ville ha 10K för den!!
Finns det någon här på KS som också vart inne i denna affär men som också kan minnas vad märket hette?
VART ÄR BILDEN?!!!!!
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Denna? :(

hgf.jpg
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Jag frågar faktiskt efter om någon har varit inne i affären och sett samma klocka samt om dom kan minnas vilket märke det var då jag själv inte kan minnas detta. Hade jag haft en bild på klockan hade jag väll trotts allt vetat vilket märke klockan var då man säkert kunnat sett detta på bilden eller?
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Nej tyvärr, hemsidan brukar väldigt sällan stämma. Va inne på stjärnurmakarnas hemsida för MoS där står de exempelvis inte att dom säljer Tag Heuer vilket dom gjorde i affären :D
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Vart låg stjärnurmakarna i den där Dubai gallerian? Letade runt men hittade ingen klockbutik så långt ögat kunde nå :(
 

Subby

Rolex
Den här kanske? Kollade ganska noga på Seiko, oris och tag montern på MoS men bulovas modeller har jag inte kollat så mycket.
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    86 KB · Visningar: 590

DB15

Panerai
Pledge Member
De va tyvärr inte Bulova, det hade jag kommit ihåg. Va ett okänt märke. Därför jag inte riktigt minns. Får ta å åka dit.
The story will continue.....
 

Lolle

Panerai
Fina klockor men det hemska är att jag nästan förstår de som köper en kopia för 2000kr än att lägga 10 000kr på en sådan här homage.

Notera nästan då jag ändå ser en viss skillnad mellan kopia och homage...

Nyfiken som tusan på vad du såg dock och har själv för långt för att kunna kolla upp det.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Mysteriet tätnar.
Eller ska det vara mystiken tätnar.
Tror det rätta är mystiken tätnar.
 
Senast ändrad:
Topp