• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AP Royal Oak

Glattan

Breitling
Funderar på att köpa en AP Royal Oak men kan inte bestämma mig om det är en "bilhandlarklokcka" eller om den är vansinnigt snygg, vad säger ni?
 
J

Jason

Guest
Kanske är en bilhandlarklocka (haha på den termen), men den är faktiskt vansinnigt snygg. Köp!
 
Royal Oak Offshore är i mina ögon mer åt det stuket, men Breitling kommer för evigt vara "Bilhandlarklockan".
En RO Extra thin är ren och skär elegans i mina ögon, inget i närheten av en "bilhandlarklocka."
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Funderar på att köpa en AP Royal Oak men kan inte bestämma mig om det är en "bilhandlarklokcka" eller om den är vansinnigt snygg, vad säger ni?
Vad säger du själv? Ser detta ut som en bilhandlarklocka? ;) Själv tycker jag att uttrycket känns rätt avlägset i samband med min 5402.
image.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ordet du letar efter är bankrånarklocka, och ja, de blir lätt åt de hållet om du köper de stora och tjocka RO eller ROOs.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Bilhandlarklocka?
BILHANDLARKLOCKA!?

Vad är det du står och säger? Spyr galla över ett riktigt mästerverk med såna ord!
Det är klart du ska ha en AP RO, och kom inte och snacka bilhandlarklocka i RO sammanhang ;) Får oss RO älskare att gråta och stampa på en myra, inte bra inte bra!

EDIT: Post 666.... Bäst att du lyssnar på mig o_O
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Som jag ser det är det en av de mer avvägda klockorna. Sportig elegant snyggenkel. Helt djovla underbar. Flyger under radarn gör den definitivt.

KÖP!
 
Topp