• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förslag App istället för webbsida

W.L

Omega
Hej, en sak som jag saknar mycket är att få chattnotiser på annat sätt än att gå in o leta efter dem. Om man skulle tex ha en app så får man ju upp en notis om någon skickar ett meddelande till en, medans här så har det hänt ett flertal gånger att jag missat meddelanden för man helt enkelt inte går in o kikar varje dag. Skulle va ett stort lyft, annars är nya uppdateringen på sidan riktigt bra!
 

HSK

Patek
2-Faktor
Du kan aktivera en inställning så att du får mail varje gång du t.ex. får ett PM eller blir citerad och om du då har aktiverat pushnotiser i din mailapp så plingar det till varje gång detta sker. I och med den nya uppdateringen så är det även möjligt att aktivera pushnotiser direkt på KS för samma effekt men jag har dock inte testat det och kan inte kommentera hur funktionaliteten är. :)
 
  • Like
Reactions: W.L
Topp