Ingen som helst aning.Nu kör jag iofs pÄ en gammal iPhone 12 i vÀntan pÄ 17. Kan hÄrdvaran verkligen pÄverka denna typen av buggar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ingen som helst aning.Nu kör jag iofs pÄ en gammal iPhone 12 i vÀntan pÄ 17. Kan hÄrdvaran verkligen pÄverka denna typen av buggar?
Jag har samma pÄ 15 Pro Max, kör dark mode, ibland nÀr tangentbordet kommer upp i Apple apparna (dvs det nya tangentbordet) sÄ Àr det vitt i en sekund innan det slÄr över till svart.Nu kör jag iofs pÄ en gammal iPhone 12 i vÀntan pÄ 17. Kan hÄrdvaran verkligen pÄverka denna typen av buggar?
Hmm, kör ocksÄ dark mode. Kanske Àr det som Àr sambandet.Jag har samma pÄ 15 Pro Max, kör dark mode, ibland nÀr tangentbordet kommer upp i Apple apparna (dvs det nya tangentbordet) sÄ Àr det vitt i en sekund innan det slÄr över till svart.
NejOm man uppdaterar till iOS 26 men inte blir nöjd, kan man dÄ gÄ tillbaka till den befintliga 18.6.2?!
TjÀnstebilen till affÀren ocksÄPrecis hÀmtat 17 PRO och gÄr frÄn 15 PRO
![]()
AlltidTjÀnstebilen till affÀren ocksÄ![]()
Ja det gör Ätminstone PRO luren jag fickFrÄga:
Levereras 17-lurarna med iOS 26 förinstallerat?
Om man uppdaterar till iOS 26 men inte blir nöjd, kan man dÄ gÄ tillbaka till den befintliga 18.6.2?!
Jo, det kan man dĂ„ 18 fortfarande Ă€r signat av Apple. Men verkar innefatta backup till iTunes/iCloud, nollstĂ€llning av telefon och sedan restore frĂ„n sĂ€kerhetskopian. Saker som inte jag vill göra med mindre Ă€n att jag verkligen Ă€r tvungenâŠNej
Jag har för övrigt upptÀckt en seghet med att gÄ över till 26 pÄ en Àldre telefon. Telefonen tar nÄn sekund pÄ sig att vakna efter faceID istÀllet för att gÄ blixtsnabbt. Det gÄr helt enkelt inte lika fort. Det Àr sÀkert inte en hel sekund men det Àr segare.
Nej
Jag har för övrigt upptÀckt en seghet med att gÄ över till 26 pÄ en Àldre telefon. Telefonen tar nÄn sekund pÄ sig att vakna efter faceID istÀllet för att gÄ blixtsnabbt. Det gÄr helt enkelt inte lika fort. Det Àr sÀkert inte en hel sekund men det Àr segare.
Jo, det kan man dĂ„ 18 fortfarande Ă€r signat av Apple. Men verkar innefatta backup till iTunes/iCloud, nollstĂ€llning av telefon och sedan restore frĂ„n sĂ€kerhetskopian. Saker som inte jag vill göra med mindre Ă€n att jag verkligen Ă€r tvungenâŠ
Inga problem att ta makrobilder pÄ krispiga bevels?Sjukt nöjd med Air. GÄr frÄn 16 Pro.
Kul med nytt format.
Kanske skulle skrivit "Nej, inte pĂ„ nĂ„t smidigt sĂ€tt"Jo, det kan man dĂ„ 18 fortfarande Ă€r signat av Apple. Men verkar innefatta backup till iTunes/iCloud, nollstĂ€llning av telefon och sedan restore frĂ„n sĂ€kerhetskopian. Saker som inte jag vill göra med mindre Ă€n att jag verkligen Ă€r tvungenâŠ
Jag ser inga problem med just den biten i alla fall. Jag skulle gĂ€rna kunnat minska genomskinligheten men det verkar inte gĂ„ pĂ„ nĂ„t annat sĂ€tt Ă€n att man stĂ€ller om fĂ€rgschemat sĂ„ att allt istĂ€llet blir samma fĂ€rg? Det gillade jag inte alls.Jag har nĂ„n dag nu försökt vĂ€nja mig vid liquid glass, dvs inte begrĂ€nsa genomskinligheten. Men det ser ju helt bedrövligt otydligt ut det mesta? Ăr det jag som Ă€r kĂ€nslig? Ăr mĂ„nga nöjda med detta?
HjÀlpmedel,skÀrm och textstorlek sen tryck pÄ minska genomskinlighetJag ser inga problem med just den biten i alla fall. Jag skulle gÀrna kunnat minska genomskinligheten men det verkar inte gÄ pÄ nÄt annat sÀtt Àn att man stÀller om fÀrgschemat sÄ att allt istÀllet blir samma fÀrg? Det gillade jag inte alls.
Tack. Testade men det tog bort hemskt mycket av det nya. Blev bara mörkt och trÄkigt.HjÀlpmedel,skÀrm och textstorlek sen tryck pÄ minska genomskinlighet
Trodde du ville minska det genomskinliga.Tack. Testade men det tog bort hemskt mycket av det nya. Blev bara mörkt och trÄkigt.
Jo men jag trodde det skulle se annorlunda ut. All genomskinlighet försvann och det blev bara svart istÀllet. Trodde kanske det skulle bli frostigt snarare?Trodde du ville minska det genomskinliga.
Dock hade det varit bra om man kanske kunnat vÀlja 1-10.
Japp!InsÄg precis att Air inte har plats för fysiskt SIM, gÄr det att köra dubbla E-sim?
Fungerar det likadant som att köra ett fysiskt och ett e-sim? Dvs att man kan ha bÄda aktivt? I dagslÀget kör jag fysiskt till telefon och sms och e-sim till surfJapp!
- TvÄ eSIM pÄ iPhone SE (tredje generationen), iPhone 13 och senare.
Japp, fungerar likadant. Du kan vÀlja vilket mobilnÀtverk. PrimÀr, sekundÀr etc.Fungerar det likadant som att köra ett fysiskt och ett e-sim? Dvs att man kan ha bÄda aktivt? I dagslÀget kör jag fysiskt till telefon och sms och e-sim till surf