- Pris
- 11000
- Returpolicy
- Nej då telefonen fungerar precis som den ska och är i mint skick.
- Bilder Skickat
- Ja
SÅLD på KS.
Går i tankarna att byta min Apple iPhone 16 Pro 128GB Naturlig Titan mot någon av följande enkla iPhone modeller nedan samt en mellanskillnad åt mitt håll som vi kommer överens om innan avslutad affär.
iPhone
• 13
• 14
• 15
Inga Pro modeller utan endast basic .
✓ Din lur ska va i fint skick utan repor på displayen eller andra skavanker.
✓ Batterihälsan ska va på minst 90%.
✓ Kartong ska finnas, + om kvitto finns men är inte avgörande för en affär.
✓ Endast i svart färg och med 128/256GB i lagringsutrymme.
Min telefon är beställd via Telenor 2024-09-28 och digitalt kvitto/orderbekräftelse samt kartong med orörda tillbehör finns och följer med vid affär.
AppleCare+ går att teckna till i ytterligare 24 dagar i skrivande stund. Skärmskydd och skal har använts från första sekund så telefonen är i absoluta nyskick utan några repor eller andra skavanker.
Batterihälsan ligger på 100%.
Vid försäljning av telefonen är priset 11000kr + REK frakt.
Är inte intresserad utav bud/prisförslag under utsatt pris.
Mobilen finns i Karlskoga för F2F annars kolla in mina referenstrådar för en trygg distansaffär.
✓ Fridensliljor [livinl0ud]
✓ https://swedroid.se/forum/members/fridensliljor.54773/
Allt gott!
Går i tankarna att byta min Apple iPhone 16 Pro 128GB Naturlig Titan mot någon av följande enkla iPhone modeller nedan samt en mellanskillnad åt mitt håll som vi kommer överens om innan avslutad affär.
iPhone
• 13
• 14
• 15
Inga Pro modeller utan endast basic .
✓ Din lur ska va i fint skick utan repor på displayen eller andra skavanker.
✓ Batterihälsan ska va på minst 90%.
✓ Kartong ska finnas, + om kvitto finns men är inte avgörande för en affär.
✓ Endast i svart färg och med 128/256GB i lagringsutrymme.
Min telefon är beställd via Telenor 2024-09-28 och digitalt kvitto/orderbekräftelse samt kartong med orörda tillbehör finns och följer med vid affär.
AppleCare+ går att teckna till i ytterligare 24 dagar i skrivande stund. Skärmskydd och skal har använts från första sekund så telefonen är i absoluta nyskick utan några repor eller andra skavanker.
Batterihälsan ligger på 100%.
Vid försäljning av telefonen är priset 11000kr + REK frakt.
Är inte intresserad utav bud/prisförslag under utsatt pris.
Mobilen finns i Karlskoga för F2F annars kolla in mina referenstrådar för en trygg distansaffär.
✓ Fridensliljor [livinl0ud]
✓ https://swedroid.se/forum/members/fridensliljor.54773/
Allt gott!
Senast ändrad: