• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Apple tråden - tråden för oss Apple geeks

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Vi behöver en generell Apple tråd på lifestyle där vi kan diskutera och ställa frågor relaterade till Apple produkter samt utbyta erfarenheter.

Själv är jag intresserad av Apples nya on ear hörlurar, AirPods max. Vad har ni för erfarenhet av de? Vad har ni använt för hörlurar tidigare? Jag har ett par Bose NC700 men funderar på att uppgradera till airpodsen efter att ha testat de kort på mac store. Även om jag inte har något att klaga på vad gäller Bose NC700 så upplever ljudet i AirPods max som klart bättre, likaså noice cancelling funktionen. Jag har självklart kollat en del reviews på YouTube, macforum etc men sådana recensioner brukar sällan ge mig något för att vara ärlig. Ska man ta steget och köpa airpodsen?
 
Topp