• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Apple Watch Series 9 GPS + Cellular 45 mm

keroro

Silver
2-Faktor
Pris
3000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Sparsamt använd Apple Watch 9 GPS + Cellular, dvs du kan använda ett eSIM till klockan och slipper då ha telefonen med dig för att kunna ringa/surfa. Mycket bra skick, inga repor eller skråmor då jag alltid använt ett skal till den. Några månaders AppleCare+ garanti kvar (tror jag läste september 2025 innan jag återställde den).

Kommer på original svart gummi men jag skickar även med ett helt nytt och oöppnat sandfärgat gummi (Apple original ord pris 595 kr). Medföljer en laddkabel och originallåda men inga andra tillbehör.

Pris: 3000 kr med spårbar frakt eller F2F Stockholm.

IMG_9255.jpeg
IMG_9253.jpeg
IMG_9251.jpeg
IMG_9252.jpeg
IMG_9256.jpeg

Tillbaka
Topp