• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Apple Watch Sport, 42mm Silver Aluminum Case, White

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Säljer en oöppnad Apple Watch Sport 42mm boett i silvrigt aluminium med vitt Sportband. Kom med UPS idag och är oöppnad. Perfekt att flasha med nu på semestern innan den kommer finnas att köpa i Sverige. Denna modell har idag nästan två veckors leveranstid och kommer inte finnas att köpa i lager på releasedagen här. Jag har en 42mm svart sedan tidigare på jobbet och man vill inte ha 38mm-varianten.
s42si-sbwh-detail_GEO_US

f2f i stockholm, 5800kr
Edit: Eftersom min annons seglade upp på minst prisvärda-tråden tänkte jag bara göra klart att jag inte köpt in den billigt för att sälja på vinst.
Storyn är följande: Jag bad en gammal fling som bor i Minneapolis köpa en apple watch och skicka till mig. Bara med sales-tax och UPS så blev det nästan 5000kr (hon var ett bra offer för expiditen på ups-kontoret...), sedan glömde hon kryssa i "gift" så jag fick tuila och betala svensk moms på den.
IMG_1863.JPG
 
Senast ändrad:
Topp