• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Apple Watch svart stål 44mm med GPS + cellular

MrJL

Omega
2-Faktor
Pris
2300
Returpolicy
Nope
Bilder Skickat
  1. Ja
IMG_1755.jpeg
IMG_1751.jpeg

IMG_1750.jpeg

Specs: https://www.mediamarkt.se/sv/produc...hEruxKBnredth_ZBWXViu62M9FlE8PI0aAuyiEALw_wcB

Jag säljer min Apple watch i svart stål med ett Milanesisk loop armband. Detta är modellen man kan ringa med utan telefon (har aldrig testat däremot).
Jag har även ett blått i gummi som jag kan skicka med.
Felfri och vad jag kan se så har den inga repor eller hack. Stålmodellen har ju också safirglas och är extra tålig mot repor osv.
Armbandet har "grånat" lite och är inte kolsvart, det syns på bilderna. Batteriet mår bra och jag brukar aldrig ligga under 40-50% efter en dag.

"

Funktioner:​

• GPS + Cellular

• Över 30 % större skärm**

• Elektrisk och optisk hjärtsensor

• Digital Crown med haptisk återkoppling

• 50 % starkare ljud3

• S4 SiP med snabbare 64-bitars dubbelkärnig processor

• Förbättrad accelerometer och gyroskop för falldetektering

• Simtålig***

• watchOS

• Boett i aluminium eller rostfritt stål

*Apple Music kräver ett abonnemang.



**Jämfört med föregående generation.



***ISO-standard 22810:2010. Kan användas vid simning och andra aktiviteter på grunt vatten. Rekommenderas inte för vattenaktiviteter som involverar höga hastigheter eller större djup.
"

Laddare medföljer, men jag har slängt kartongen. Kan ta fler foton med systemkamera om det behövs.

Kan skickas vid förskottsbetalning eller hämtas upp i Stuvsta. Betalning med Swish.

Min goodguys-tråd: https://klocksnack.se/threads/mrjl.125102/
 
Topp