• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Apple watch Ultra + Omega swatch mission to mercury

Pris
6500
Returpolicy
enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

1, Säljer min Apple Watch Ultra.
Inköpt 2022-10-18. men har mestadels legat i lådan dvs i mycket fint skick.

Tillkommer gör två fina apple band (trail loopen är oanvänd) båda banden är M/L size.

Kvitto, kartong etc finns självklart. (jag är andra ägaren)

6500:- skickat o klart.

2, En Swatch x Omega Moonswatch Mission to Mercury. Cerifikat är stämplat 24 november 2023 (barcelona). Jag har endast använt klockan ett fåtal gånger. Klockan är överlag i bra skick, men när jag studerar den i dagsljus finns mindre märken på glaset (ofrånkomligt på dessa klockor). Jag lyckas emellertid inte fånga detta på bild. Utöver originalbandet ingår ett gummi från watchwear. Fler bilder kan mejlas. kommer fullset med allt som ingick vid köpet.

Affär f2f i centrala Stockholm. Betalning Swish.

Pris: 3000 kr SÅLT
applewatch.jpg
applewatch1.jpg
applewatch2.jpg
applewatch3.jpg
applewatch4.jpg
omegaswatch.jpg
omegaswatch1.jpg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp