• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VioletBread

Subsec

Rolex
2-Faktor
Träffade och sålde en klocka till VioletBread. En riktig GG som jag gärna gör affärer med i framtiden!
 

holma20

Panerai
Har deala med denna herre utan problem, trevlig och smidig att ha å göra med,
Helt klart en GG! (Y)
 

MickeJ

Panerai
Jag fick förtroendet att göra ett band till Apples, trevlig kontakt och smidig affär. Utan tvekan en GG, rekommenderas gärna. :)
 

Andreasbr414

Cartier
Köpte två klockor, fick direkt stort förtroende för honom och han var väldigt duktig på svara på mina frågor och kollade upp de han inte viste gällande hur bra de höll tiden! snabba svar och trevligt bemötande! Fick hem klockorna via posten och de var väldigt bra packade!! beskrivningarna stämde och allt gick smärtfritt!

Verkligen en GG som jag gärna gör affär med igen!!
 

Blackpercy

Panerai
2-Faktor
Köpte ett par länkar av @Apples Dom kom väl förpackade i lådan inom ett par dagar. Han hörde dessutom av sig senare och frågade om allt var till belåtenhet. Inga konstigheter här inte, trevlig prick och en genuin GG. Gör gärna affär igen!
 

Bazsy

Cartier
Har sålt en länk till Apples. Hela affären gick blixtsnabbt utan några som helst konstigheter. Definitivt GG. Rekommenderas!
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Har köpt en g shock av mig! Fungerat utmärkt. Vi har dessutom haft en längre mail växling om g shocks som varit trevlig!
 

Eltayeb

Breitling
Köpte min Seiko SARB017 av apples! Mycket trevlig kille och klockan kom fram välpackad och enligt beskrivning, definitivt en good guy!
 

wippan

Breitling
Precis köpt en g-shock av Apples som var i kanonskick med allt som ingår vid nyköp. Mycket trevlig kille och det var en enkel och smidig affär. En klockren GG! :)
 

Erito

Omega
Köpt länk och Insert till min Seiko Sumo till sjysst pris, delar kom som lovat välpaketerade och enl beskrivning. Han t o m bjöd på frakten. Def en good guy!
 

Bilagor

  • DF7A2017-C255-4CE5-A82B-D853ABB3293A.jpeg
    DF7A2017-C255-4CE5-A82B-D853ABB3293A.jpeg
    140.9 KB · Visningar: 4
  • 6F4EA746-2A78-4A5B-A1A0-EF2D2711AEBE.jpeg
    6F4EA746-2A78-4A5B-A1A0-EF2D2711AEBE.jpeg
    139.7 KB · Visningar: 3

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Köpt länk och band av Apples. Mycket trevlig och affären gick smidigt. 100% GG!
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt ett gummi till mister @Apples! Trevlig kontakt och snabb betalning. Inga som helst konstigheter :) 100% goodguy!
 
Topp