• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VioletBread

F32

Panerai
2-Faktor
Sålde en Tudor till @Apples i en smidig affär. Stort tålamod när jag hade problem med val av korrekt frakt. 100% Good guy!
 

Blixten

Omega
Köpt en klocka av Apples, absolut ingenting att anmärka på - supertrevlig, ansvarstagande och pålitlig. Högsta möjliga betyg!
 

Ludger

Omega
Jag köpte en klocka av @Apples och allt funkade superbra. Den kom idag prydligt packad och vi hade bra snack när vi gjorde upp. Så jag kan definitivt rekommendera Apples till andra köpare, vänner och bekanta
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Sålt en klocka i 30k klassen till @Apples inga som helst problem. Trevlig kommunikation.
Affären gjordes på distans, med snabb Swish betalning. 100% GG.
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en Jaeger-LeCoultre Reverso till @Apples
Supertrevlig kille som betalade på en gång. Inga konstigheter! Gör definitivt affärer med honom igen 👍🏽 110% GG
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Köpt en klocka f2f av den mycket trevlige @Apples
Lite härligt klocktjöt var väldigt trevligt 🙂
Allt från kommunikation till leverans av klockan har gått föredömligt till och jag skulle inte tveka på att göra affär igen.
Rekommenderas starkt 🙂
 

babogabo

Breitling
Köpte en klocka av @Apples på distans och allt fungerade utmärkt. Klockans skick var snudd på bättre än beskrivet, och paketeringen var superb.
 

klockAl

Omega
Sålde en Seiko Tuna till Apples på distans. Inga som helst problem eller tveksamheter. Gör gärna affärer igen. 110% goodguy!
 

Simcoe

Breitling
Köpte en klocka av Apples på distans. En smidig affär, trevligt och hjälpsamt bemötande. Klockan skickades omgående och var omsorgsfullt packeterad. Helt igenom en positiv kontakt. Utan tvekan Goodguy!
 
Topp