• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Apropå stulna klockor - vad tror ni om det här...

Rivalen

Guld
https://www.hodinkee.com/articles/t...w-enforce?mc_cid=e0b2613668&mc_eid=98c577644d

Business News The Watch Register Is An International Stolen Watch Database That Aims To Aid Consumers, Law Enforcement
_img.jpg

Rolex_eye_of_the_tiger_exhibit_crop.jpg

Vore fantastiskt om vi kunde se detta genomgående, även om det inte får slut på stölderna borde det öka chansen att få tillbaka sin klocka.

Ja, skynda Er och lägg upp Era klockor där nu, alla Ni som köpt utan box och cert!
Innan alla rättmätiga ägare som blivit bestulna runt om i världen registrerar "Din" klocka...

Ja, skynda Er och lägg upp Era klockor där nu, alla Ni som köpt utan box och cert!
Innan alla rättmätiga ägare som blivit bestulna runt om i världen registrerar "Din" klocka...

Vad skulle de kunna göra då? Först måste man bevisa på något sätt att klockan hade blivit stolen. En polisanmälan skulle jag tänka mig vara ett krav. Att jag sitter på massor med papper som jag har köpt på eBay betyder inte att jag har ägt klockorna.

Vad skulle de kunna göra då? Först måste man bevisa på något sätt att klockan hade blivit stolen. En polisanmälan skulle jag tänka mig vara ett krav. Att jag sitter på massor med papper som jag har köpt på eBay betyder inte att jag har ägt klockorna.
Blott en sarkastisk poäng, appropå att alla förfasar sig över att klockor stjäls, men gärna köper billigt och utan historik...

Tillbaka
Topp