• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aqua Terra men vilken ska jag välja?

Ninen79

Audemars
Var förbi tjejens jobb idag och klämde på nya Aqua Terra sky fall 38,5mm och var nära att slå till på den men så fanns en med rose guld index som var grymt snygg och nu är jag osäker på vilken jag ska välja(!)?
Vilken hade ni valt?

Aquaterra_zpsd44c24cf.jpg
 

Ninen79

Audemars
Verkar som dom flesta här gillar Sky fall, eftersom jag får bra rabatt av sambon och förlorar egentligen inget om jag skulle flippa vidare så gör inte det så mycket om jag skulle ångrar mig! Hur som helst så har aqua terra modellerna vuxit mer och mer i mina ögon.
 

max

Dancing Queen
guldindexen är ju väldigt mkt snyggare i verkligheten än på bild men röstar nog ändå på den blå då den troligen blir lättare att sälja. Tycker atn solkas rejält av att det verkar vara som de övriga seamasters och sitter på var och varannan villrådig ungdom. Lite för mkt "min första klocka"-känsla över den tyvärr, snajdig storlek dock. Tror du kommer tröttna fort men det gör ju som sagt inget om du ändå kan sälja den för samma peng, kör hårt :)
 
Topp