• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

ARCHIE LUXURY THE MOVIE

Orkar du igenom hela filmen?

• Ja självklart!

• Ja, denna mannen kan man inte få nog av!

• Ja, jag kan aldrig se mig mätt på hans små antenner i tinningarna!

• Ja, jag vill drömma om den mannen!

• Ja, mitt liv har fått en mening!

• Ja, sedan Clive kom in i hans kanal har den tagit ett kliv uppåt!

• Ja, alltid kul att höra om hans gamla röda 3-serien!

Resultatet är endast synligt efter enkät.

Kugghjul

Silver
Mild NSFW!

Allt du alltid eller aldrig önskat att du visste...
ARCHIE LUXURY THE MOVIE

Klassiker:

Se även:

Intervju med Archieluxury | Klocksnack

https://www.ablogtowatch.com/archie-luxury-ablogtowatch-interview-paul-pluta/

Jag hoppas alla fattar vilken gigant Archie är när man hör hur ödmjuk ABTW Ariel är med honom, och när Klocksnack sände ut en reporter ända till Australien bara för att intervjua honom!

(Ser att jag stavade namnet fel i omröstningen, han stavar ju sitt namn Clyve.)

Tack för länken. Jag har tittat på några episoder, men det har varit så mycket skitsnack innan filmen så jag stängde av alla notifikationer. Hade nog missat om du inte lagt upp den här.

Vet inte riktigt hur intressant det han berättar är men det är rätt kul att höra hans historia. Mycket bangkok och thai brudar. Såhär illustrerade han sig själv när han kom hem till Aus igen.
Med all respekt för honom
92D3C452-DAA4-465C-8A6B-F4AB04AA6445.png

Trodde första gången jag såg honom att han var seriös, sen insåg jag att han var i karaktär och efter det har jag varit fast.

Trodde första gången jag såg honom att han var seriös, sen insåg jag att han var i karaktär och efter det har jag varit fast.

Han har väl sin Paul Pluta-kanal, som vad jag förstått skall vara aningen mer seriös. Fast egentligen verkar det inte vara så står skillnad.

Jag har kollat på en del Archie-avsnitt, och ett typiskt upplägg är väl typ 1) två minuter inledning, 2) en minut när han säger vad han tycker, och slutligen 3) sju minuter då han skriker, svär och upprepar sig själv. Även om han kanske kan vara underhållande i ytterst måttliga doser, undrar jag hur en långfilm skulle bli. Åtminstone där jag bor vet jag inga biografer som sagt att de tänker visa den.

Älskar Archie. Raseriet. Don't do shit for free. Stay classy. Bölden i pannan. ALLT går tillbaka till Omega MOTM eller Rollar. Allt annar är shitters. <3

MAAAAAAAAN ON THE FAAAAAAAAKIN MOOOOOON MAAAAAAAAAAAAAN ONTHEFAKIN MOOOOOON

Jag skulle hellre spika kronjuvelerna i golvet, äta 3 Daniel Wellington's och lyssna på Evert Taube's samlade verk framförda av duon Darin och Samir än att kolla på ens 1 minut av den där karn.

Det är en tjock gubbe som gapar, vafan?!?

Han har väl sin Paul Pluta-kanal, som vad jag förstått skall vara aningen mer seriös. Fast egentligen verkar det inte vara så står skillnad.

Jag har kollat på en del Archie-avsnitt, och ett typiskt upplägg är väl typ 1) två minuter inledning, 2) en minut när han säger vad han tycker, och slutligen 3) sju minuter då han skriker, svär och upprepar sig själv. Även om han kanske kan vara underhållande i ytterst måttliga doser, undrar jag hur en långfilm skulle bli. Åtminstone där jag bor vet jag inga biografer som sagt att de tänker visa den.

Skillnaden mellan Paul och Archie är inte jättestor, men Paul är helt klart mer nedtonad och blyg.

Älskar Archie. Raseriet. Don't do shit for free. Stay classy. Bölden i pannan. ALLT går tillbaka till Omega MOTM eller Rollar. Allt annar är shitters. <3
MAAAAAAAAN ON THE FAAAAAAAAKIN MOOOOOON MAAAAAAAAAAAAAN ONTHEFAKIN MOOOOOON
Han har två bölder, två "antenner". Jag tror de är rätt lätta att ta bort, men Archie hatar "operationer", så han tänker inte göra något åt dem.

Förstår inte riktigt, hur många barn har han egentligen? 2 med första frun, sen 2 till i Thailand?
Jag tror det är så här:
2 barn runt 20 år med första frun, "ryska/ukrainska", samma etnicitet som Archies familj.
2 barn runt 12 år med andra frun, från Japan, de se skilde sig väl för cirka 2-3 år sedan. Archie får bo kvar i huset i 5 år, skall bli spännande att se vad han hittar på sedan? Flytta in hos sin pappa?

24 min in i videon. Brudar, snabbt klipp på klickor, mer brudar. Så sjuuuukt bra.

Can't make this shit up! <3

Bara en sån sak som att alltid referera till sig själv i tredje person. Ibland med fullständigt namn. Som TGV brukar säga; pure class!

24 min in i videon. Brudar, snabbt klipp på klickor, mer brudar. Så sjuuuukt bra.

Can't make this shit up! <3

Bara en sån sak som att alltid referera till sig själv i tredje person. Ibland med fullständigt namn. Som TGV brukar säga; pure class!
När kommer TGV ut med en 2 timmars film om sin aristokratiska familj han alltid tjötar på om? Nej, den killen är man inte mycket för, Archie däremot, han är kung!

Hahah hans nya serie är ju desperat... 7:35 "tudor has had a gay sexual experience"
Killen blir mer och mer störd för varje dag

Tillbaka
Topp