• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ArchieLuxury AKA Paul Plutas mest personliga video etc?

TicTack

Cartier
Jag hittade ytterligare en likhet mellan ArchieLuxury och Svullo, förkärleken till att gå runt med kamera och filma (och provocera)

http://www.youtube.com/results?search_sort=video_view_count&search_query=svullo

Fille och Fredde: Svullo är Sveriges roligaste man:

Den observante ser även här ytterligare en likhet! Det är väl knappast en slump att Svullo när han är med i TV har en t-shirt med "Exclusive Cars" logotyp väl synligt! Killen kör skamlös promotion, precis som ArchieLuxury!

http://www.exclusivecars.se/


Eller här då han gör reklam för sin egen skiva


För den som vill döma ut Svullo totalt kan jag säga att jag sett honom på "seriös" teater, där han helt utan anmärkning genomförde sin roll.
 
Finns det någon som tror att han inte varit ute efter kortare tid om han gjort brottet i Sverige?

Knappast, vi tillämpar allt mer livstidsstraffet i Sverige och även sluten psykiatrisk vård tenderar att i realiteten bli ett livstidsstraff. Faktum är att det senare numera ofta innebär en längre inlåsning än både tidsbestämt och livstid då läkarna inte längre själva får stå för beslutet att släppa ut någon. Men det finns alltid undantag, brottslingar som "tillfrisknar" snabbt...
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Jag förstår mig inte på hans skrik.
ungefär som ett dåligt försök till att vara rolig. Jag brukar se på hans filmer, slå av ljudet och sätta på musik istället bara för att se klockan i olika vinklar.
 

TicTack

Cartier
Jag förstår mig inte på hans skrik.
ungefär som ett dåligt försök till att vara rolig. Jag brukar se på hans filmer, slå av ljudet och sätta på musik istället bara för att se klockan i olika vinklar.

OK, där ser man hur olika man kan tycka! Jag brukar inte direkt titta på hans foton, även om de är OK (och ibland snodda). Jag lyssnar istället på vad han säger som ett radioprogram.
 
Topp