• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ariel Adams hos Tim Mosso,Federico quits Watchuwant, Archie Levererar! Senaste Watchtubersskvallret!

Jag gillar också "Time with Don" (dons time). Hans youtubekanal är inte lätt att hitta, och han släpper inte så mycket.
Don är en känslig kille, han är väldigt ärlig och bra. Kanske lite för känslig för att ha en youtubekanal. Jag gillar att han är relativt öppen, han har väl typ en ivy MBA, fick kicken efter GFC, och kör nu väl mest
https://en.wikipedia.org/wiki/Financial_planner
spåret. Han berättade ju i en video hur han köpt en Seiko Kvarts stål, en klocka han gillade skarpt men även insåg att den är anonym, för att han inte vill riskera att söta sig med klienterna genom att ha Rolex.

Hans föräldrar (pappan gör något med valutor) har en riktigt fin baksida, se
https://klocksnack.se/threads/finns-villor-med-planerad-delad-gemensam-stor-äng-på-baksidan-i-sverige.76415/
dons kanal
https://www.youtube.com/user/pennfootball71/videos

Watchuwant nu ombrandat till Watchbox
Pre-Owned Luxury Watches Online Buy Sell Trade Rolex Patek Panerai
WatchBox Studios - YouTube - YouTube

och youtubekanalerna med tim mosso följer med namnmässigt
WatchBox Reviews - YouTube - YouTube
WatchBox Studios - YouTube - YouTube
Rätt kass namnbyte om ni frågar mig, watchuwant var ju bra och lättgooglat, detta är ju en djungel att googla, watchbox...

Vad tror ni (har de sagt något?) om namnbytet?

Också kul att jag gissade rätt och att Federico skulle öppna eget!

Synd att Watchbox har så lite viewers när de har en så påkostad produktion. Tyckte det kändes mer familjärt när de höll till i Miami.

Som flera skrivit på Youtube. Jag är förvirrad när det gäller vem Tim musso jobbar för.
Han är väl inblandad i en handfull kanaler ?
Om jag har uppfattat det hela rätt, så jobbade Tim först för Watchuwant sedan köptes dom av Govberg Jewelers, och nu är Watchuwant omdöpt till Watchbox. Tror att han är media ansvarig och till viss del ansvarig för personalutbildning. Tror jag :)

Får lätt panikkänsla av hur dålig archie luxury är att komma till poängen. Vet ingen hela världen som kan tappa tråden och flyga iväg på helt irrelevanta saker.
Hans budskap under en 20 minuter lång video hade kunnat sammanfattas minst lika bra på 7 minuter om han skippat skitsnacket..

Om jag har uppfattat det hela rätt, så jobbade Tim först för Watchuwant sedan köptes dom av Govberg Jewelers, och nu är Watchuwant omdöpt till Watchbox. Tror att han är media ansvarig och till viss del ansvarig för personalutbildning. Tror jag :)
Ja, precis så.

Får lätt panikkänsla av hur dålig archie luxury är att komma till poängen. Vet ingen hela världen som kan tappa tråden och flyga iväg på helt irrelevanta saker.
Hans budskap under en 20 minuter lång video hade kunnat sammanfattas minst lika bra på 7 minuter om han skippat skitsnacket..
:)
Det är ju kul!

Archies videos är som p rullar , sett en, sett alla, underhållande till viss gräns, Tim är mkt informativ, kollar alltid på hans review innan köp, MEN, har hitintills ej sett ngn som är kunnig samt har en balanserad bild / review, med både pros and cons.

Nu såg jag att nya Watchbox verkar ha ett samarbete med ABTW, och Ariel Adams.

Tillbaka
Topp