Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
dons kanalJag gillar också "Time with Don" (dons time). Hans youtubekanal är inte lätt att hitta, och han släpper inte så mycket.
Don är en känslig kille, han är väldigt ärlig och bra. Kanske lite för känslig för att ha en youtubekanal. Jag gillar att han är relativt öppen, han har väl typ en ivy MBA, fick kicken efter GFC, och kör nu väl mest
https://en.wikipedia.org/wiki/Financial_planner
spåret. Han berättade ju i en video hur han köpt en Seiko Kvarts stål, en klocka han gillade skarpt men även insåg att den är anonym, för att han inte vill riskera att söta sig med klienterna genom att ha Rolex.
Hans föräldrar (pappan gör något med valutor) har en riktigt fin baksida, se
https://klocksnack.se/threads/finns-villor-med-planerad-delad-gemensam-stor-äng-på-baksidan-i-sverige.76415/
I alla fall fler views än ArchieSynd att Watchbox har så lite viewers när de har en så påkostad produktion. Tyckte det kändes mer familjärt när de höll till i Miami.
Synd att Watchbox har så lite viewers när de har en så påkostad produktion. Tyckte det kändes mer familjärt när de höll till i Miami.
Om jag har uppfattat det hela rätt, så jobbade Tim först för Watchuwant sedan köptes dom av Govberg Jewelers, och nu är Watchuwant omdöpt till Watchbox. Tror att han är media ansvarig och till viss del ansvarig för personalutbildning. Tror jagSom flera skrivit på Youtube. Jag är förvirrad när det gäller vem Tim musso jobbar för.
Han är väl inblandad i en handfull kanaler ?
Ja, precis så.Om jag har uppfattat det hela rätt, så jobbade Tim först för Watchuwant sedan köptes dom av Govberg Jewelers, och nu är Watchuwant omdöpt till Watchbox. Tror att han är media ansvarig och till viss del ansvarig för personalutbildning. Tror jag![]()
Får lätt panikkänsla av hur dålig archie luxury är att komma till poängen. Vet ingen hela världen som kan tappa tråden och flyga iväg på helt irrelevanta saker.
Hans budskap under en 20 minuter lång video hade kunnat sammanfattas minst lika bra på 7 minuter om han skippat skitsnacket..
Förstår inte vad som är kul med det? Man klickar på en video med en intressant och fångande titel, men sen när man börjar kolla visar det sig att ämnet enbart hanteras en tiondel av hela videon. Oergört frustrerande IMOJa, precis så.
Det är ju kul!
Nu såg jag att nya Watchbox verkar ha ett samarbete med ABTW, och Ariel Adams.Om jag har uppfattat det hela rätt, så jobbade Tim först för Watchuwant sedan köptes dom av Govberg Jewelers, och nu är Watchuwant omdöpt till Watchbox. Tror att han är media ansvarig och till viss del ansvarig för personalutbildning. Tror jag![]()
Jag också! Armand knows his stuff.Alltså, jag gillar Armand the Watch Guy!