• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Reverso

Reverso

Panerai
Skriv gärna en rad eller två om du gjort affärer med Reverso :)


F.D nick Arkhangelsk
 
Senast ändrad:

Pawwen

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka för 13'. Skickades med post efter swishbetalning. Stämde bra mot annons. Väl packad leverans. Snabb och bra kommunikation. Goodguy till 100%. Rekommenderar till andra.
 

Bolio

Panerai
Köpt av denne man för 20ish hur smidigt som helst. Mycket väl packat och beskrivningen på objektet stämde yber bra. Hoppas att vi kan göra fler affärer framöver och att möjlighet till f2f finns så vi hinner med en Java och lite klocksnack.
 

Beech

Cartier
Hjälpte en kollega i kontakt med Arkhangelsk och så här beskriver han affären.

"Snabb och smidig affär. Det säljaren skrivit i annonsen stämde till fullo. Jag gjorde köpet hos Jarl Sandin i Göteborg. Jag har aldrig tidigare köpt en begagnad klocka och vill göra köpet hos Jarl Sandin för att försäkra mig om att allt var okej. Inga konstigheter vid detta köp "
 

JoeBravoe

Cartier
Vill understryka vilken goodguy detta är. Som tidigare kommentar från mig förklarar så har vi gjort en bytesaffär. En situation gällande skicket på klockan uppstod till bådas vår förvåning. Reverso erbjöd sig genast att kompensera mig för detta och jag är således fortfarande mkt nöjd med affären och gentlemannens agerande!
 

Uret24

Cartier
Gjorde en bytesaffär med reverso f2f, min Rolex mot hans AP. Det var en smidig och trevlig affär. @Reverso erbjöd sig t.o.m att åka hem till mig trots att vi bodde 4 timmar ifrån varandra. En klar goodguy till 100% :)
Tack!
 

Uret24

Cartier
Har precis avslutat ytterligare en affär med @Reverso. Den här gången köpte jag en Breguet på distans av honom som han förmedlade åt sin kompis. Trevlig telefonkontakt, snabbt skickat och mycket bra packat paket. Gör gärna fler affärer med Reverso i framtiden. 100% Goodguy :)
 

Urarta

Cartier
Sålde en dd åt @Reverso och det var en väldigt smidig och snabb affär. Pengarna dök in på kontot som utlovat. Rekomenderas varmt av mig 100% gg
 

Sushi

Omega
Sålde en klocka för ca 100k till Reverso f2f. Trevlig kille! Kan verkligen rekommendera att göra affärer med honom.
 

Mack-T

Omega
2-Faktor
Köpte en klocka av @Reverso - tillmötesgående, proffsig och, inte minst, riktigt trevlig! Gör gärna fler affärer med denna herre framöver. Goodguy indeed.
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en länk till @Reverso allting gick rakt igenom smidigt. Tydlig och trevlig kommunikation och supersnabb betalning utan konstigheter. Gör mer än gärna affär igen! Rekommenderas!
 

Amme

Cartier
100% good guy

Köpte lifestylevara till via distans. Snabb frakt(framme dagen efter!), inget krångel, snabba svar och bra tips
 

Alexander

Panerai
2-Faktor
Given GG!!

Jag och Reverso kom under gårdagen överens om att vi skulle genomföra ett större byte. Imorse hade han tagit sig till Stockholm och allt gick sjukt smidigt. Mycket trevlig kille. Rekommenderas!
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt klocka av @Reverso F2F,

En mycket seriös säljare som är mån om att samtliga parter skall vara nöjda. Klockan var precis som beskriven och hela affären en väldigt trevlig upplevelse.

100% GG. Rekommenderas varmt.
 
Har köpt/bytt till mig en flaska mycket väldoftande parfym från Creed.
Allt gick hur smidigt som helst. Trevlig att göra affärer med.
 
Senast ändrad:
Topp