• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Armband brevid dressad klocka....

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Hiss eller diss?

uCKLDxu.jpg
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Jag vet inte, men jag tycker armband på något sätt berikar klockan... svårt att förklara... :)
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
En annan sak som slog mig är att jag upplever det som att dinkan bärs "större"

Självklart inbillning men ändå...:)
 

par

Patek
2-Faktor
Tycker det är riktigt snyggt. Hade jag inte varit för rädd om mina klockor hade jag alltid använt armband till.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Innerst inne är jag nog medveten om att ni har rätt... Kör denna kombon idag men imorn åker det bort... :)
 

frere

Audemars
2-Faktor
Bohemiska slackerarmband funkar till bohemiska slackerklockor (vilket alla dykare men även t ex en dj kan bäras som).

Till en dressklocka bör man väl snarare ha ett dress-armband. Hur många gillar såna?
 

nash1337

Breitling
Innerst inne är jag nog medveten om att ni har rätt... Kör denna kombon idag men imorn åker det bort... :)
FEEEL! Jag tycker att det är en både snygg och originell kombo.
Matchningen av klockbandet med de olika texturerna i armbanden gör sig jävligt bra mot stål/vit tavla. Sen att det är just en stål/vit GS och inte en DD på glansigt krokoläder som kombineras med armband är ju hur hiss som helst!

Det kanske inte är ett fall av "om den kombon suttit på -insert random klockhjältes namn- hade ni alla ÄÄÄÄLSKAT det!", men nästan ändå...:p
 

Jens

Greedo
Armband, detta djävulens påfund!
En riktig karl har sett dom på bild men skulle aldrig få för sig att använda skräpet!
Bort, bort, bort!!!



J
 
Topp