• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Armband, servicelådor Breitling, Longines LD

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
En klok man tyckte jag skulle sälja allt jag ägde för att handla något kul när jag drar till Hong Kong. Jag börjar nu. Men efter som att jag gillar grejer kan jag också tänka mig byten.

1. Någon typ av armband. Tresor Paris. Inköpt av SirPierre för typ 700 spänn eller liknande. 300 spänn
SlblC87.jpg

2. Någon typ av armband. Tresor Paris Inköpt av SirPierre för typ 700 spänn eller liknande. 300 spänn
eoEW5WF.jpg

3. Någon form av servicebox från Breitling, inkl putsduk. 300 spänn
blldd0O.jpg

4. En annan form av servicebox från Breitling, utan putsduk. 250 spänn
v2RFwVH.jpg

5. En jävligt snygg klocka. Longines Legend Diver med datum. Uttagen 2013 och i väldigt gott skick. Originalband aldrig använt. Kommer med ful länk samt snygg vintage läder och ett vettigt gummi :) Givetvis samtliga original detaljer. 11 000 spänn
eZkUfEW.jpg

NIGsd2G.jpg

NH5UiyY.jpg


Bytesförslag och andra förslag tas här eller via PM. Har en del referenser att tillgå. Prylarna finns i Borås/Lerum/Göteborg. Helgen 19-21 i Stockholm om någon har intresse av det.
Kan skickas.

Trevlig helg.
 

evenfall

Breitling
Hi,

I'm interested in seeing the Longines Legend Diver you have for sale. I am hunting one for some time now. Can you give me more details about the purchase date, warranty etc.?
I live in Göteborg and I'm willing to meet you for a possible buy.

Cheers,
Cristian.
 

exxpert

Omega
2-Faktor
Förlåt om jag kluddar men den klockan är så sjukt jävla fin! :O

Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4 Beta
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Då var allt sålt och ny klocka på väg in :D

Tack köpare för smidiga affärer och tack KS för annonsplatsen.
Gör min första insättning på BCF snart. Har blivit ett par klockor i år.
 
Topp