• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Armband till Glycine Combat Sub Golden Eye

levman

Silver
Hej gänget,

Fick precis hem min Glycine Combat Sub Golden Eye och vilken otroligt cool klocka det är. Riktigt hög finish och härligt unik i utseendet.
Det enda jag har och klaga på är att även om armbandet passar till klockan så är det fruktansvärt obekvämt - ett styvt kanvasband.

Har ni några förslag på vad som skulle passa på en Golden Eye? Har sett en del förslag på nato samt läderarmband - vilket jag kunde tycka var snyggt. Om ni har ett förslag så hade jag uppskattat om ni kunde hänvisa mig till vart jag kan beställa det med.

God fortsättning på er!

Bilagor

• image1 (1).jpeg
    image1 (1).jpeg
    122.7 KB · Visningar: 48
  • image2.jpeg
    image2.jpeg
    125.9 KB · Visningar: 47
  • image3.jpeg
    image3.jpeg
    138.9 KB · Visningar: 49
  • image4.jpeg
    image4.jpeg
    93.8 KB · Visningar: 46
Grattis till nya klockan. Varit lite sugen på en Golden Eye till och från. Personligen tycker jag svarta klockor passar absolut bäst på svarta band. Vanligtvis brukar nya band mjukna till efter ett tag men håller med om att de är obekväma i början.

Hur som, här är lite inspirationsbilder från www.
FD8A1097-5A12-497F-863A-260A25D223FB.jpeg

Svart mesh funkar rätt bra om du vill ha mer stabilitet i banden

2E6E7FCC-7618-4509-8DE7-938282557273.jpeg

Rätt bruna ton matchar klockans guld och bezel fint.

AE272DD5-28D0-49DB-B0DC-FA3B003D009A.jpeg

Eller nåt som bryter av helt.

Tillbaka
Topp