• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Armida A4

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Säljer min Armida som inhandlades ny av mig i December för en dyktripp till Egypten i samma månad. Endast använd ett fåtal gånger så skicket är tiptop. Klockan har varit på det hisnande djupet av cirka 13 meter.
I klockan tickar ett ETA2824-2, kronan är felfri och bezelen klickar fantastiskt, grymt snygg sunburst tavla. Klockan är slutsåld så jag antar att den är svår att få tag på. Den skickas med original box( i form av ett vattentätt rör ) och cert. Med i boxen så fanns det ett bandbytarverktyg som jag slarvat bort, samt ett isofrane ripoff som jag också haft bort. Som plåster på såren skickar jag med den orangea gummistrappen som syns på bild, ett 24mm notchat till 22mm no-name från ebay.







Specs:

- 316l stainless steel case
- silver hands with orange minute
- BGW9 lumed bezel dot, hour markersand hands
- 44 mm case diameter
- 45mm bezel diameter
- Lug to lug 54mm
- Lug distance 22mm
- Height 17mm
- Sapphire crystal 4 mm flat
- Anti reflective coating on the inside crystal
- 22mm steel bracelet and rubber strap
- Waterproof to 2000m/6600feet
- Screwed and signed crown 8mm
- 1 Year International Warranty

Nypris $600
Pris ink rekad frakt 3000:-


*SÅLD* Tack till Viggen och KS för annonsplats
 
Topp