• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Armida Bronze

Chuck

Patek
2-Faktor
armida.jpg


Bu eller bä?

Funderar lite på att ta hem denna antingen som en keeper som ska få rosta upp eller sälja den åt nån KSare. Tycker det här med att patinera brons blir mer och mer intressant. Gigantiskt ur inget jag kan ha som vardagsklocka, men ändå intressant.

1250Euro bnib, rimligt? Vet inte smack verkar vara hyfsat etablerat iaf.

Vad säger ni m8s?

Cheers Chuck
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Jag har haft en A1 i brons, helgrym men jag fick utslag på huden så jag har sålt den.

Låter väldigt dyrt också, en ny från Armida kostar 999 USD och den gamla med ETA-verk kostade 1199 USD har jag för mig.

Edit: Kan tillägga att jag köpte och sålde min med Miyota 9015 för runt 800 USD begagnad.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Jag har haft en A1 i brons, helgrym men jag fick utslag på huden så jag har sålt den.

Låter väldigt dyrt också, en ny från Armida kostar 999 USD och den gamla med ETA-verk kostade 1199 USD har jag för mig.

Edit: Kan tillägga att jag köpte och sålde min med Miyota 9015 för runt 800 USD begagnad.

Tråkigt att den fick lämna var det en allergisk reaktion du fick?

Exemplaret ovan är med ETA verk med andra ord prutläge.
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Tråkigt att den fick lämna var det en allergisk reaktion du fick?

Exemplaret ovan är med ETA verk med andra ord prutläge.

Jag tror det, inget jätteallvarligt men ändå tillräckligt för att det inte skulle fungera.

Det tycker jag absolut, kolla på watchrecon lite bakåt i tiden så får du en uppfattning om prisbilden. Även de med ETA-verk går för under 1000 USD begagnade.
 
Topp