• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Arnold & Son Perpetual Moon - stål med blå tavla

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ngt partisk tycker jag att den här var helt fantastisk. Lite tveksam till svart band dock.
Hm, behöver man två gigantiska månfaser?

image.jpg
 

viqs

Omega
Har i huvudet haft för mig att stora månfaser har varit åt det clowniga hållet men det där, herre så fint.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Nä, stolt överlämnande f2f med trådstart, wristshot och allt ska det vara! Och jag vill gärna prova den och kommer självklart skaffa en likadan tröja tills jag får råd med en egen Arnold & Son (men jag ska betal extra för att de ska måla dit en varg...) Vad vill du ha för storlek? :)
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Jag har aldrig förstått frågan "behöver jag...?" Vill du ha så behöver du såklart. Så är det. (En fantastisk klocka kanske i o f s inte hamnar i samma behovskategori som mat, vatten och tak överhuvudet) Och den är galet snygg. Precis som den svarta du redan har. Så tycker jag.
 
Topp