• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Arnold visar vägen på gymmet, igen.

Jakobb

Diamant
2-Faktor
Vad är det för Panna han sportar? Tror jag sett Sylvester Stallone med en liknande?

Fg6bnKc.jpg

hur stor mäter den klockan egentligen?
Den ser ju stor ut på honom, antar att jag hade fått ha den som klocka för vänster ben istället för arm.

Är det bara jag som tänker att han har missat "leg day"?
Eller är det vinkeln på fotot...
Antar att det är vinkeln.. Den mannen har glömt mer om muskler och träning än vi någonsin kommer att lära oss. Sen har han säkert varit duktig och ätit sina vitaminer och heeela kostcirkeln...:)
Han är Kanske gammal och lite sliten numera men jävlar i min lilla låda vilken muskulatur han hade när det begav sig!

Otroligt cool farbror.
Faktum är att just vaderna var han enda svaghet under inledningen av karriären, i dag är det nog kombon ålder/träningsdos/kameravinkel som gör att benen ser stockholmska ut.
Det är förvånande många killar som missar att träna ben och rumpa vilket är trist( för tjejerna).

Otroligt cool farbror.
Faktum är att just vaderna var han enda svaghet under inledningen av karriären, i dag är det nog kombon ålder/träningsdos/kameravinkel som gör att benen ser stockholmska ut.
Det är förvånande många killar som missar att träna ben och rumpa vilket är trist( för tjejerna).

Har hans "Encyclopedia of Strength" hemma, och vill minnas att han i början ofta fotades stående i vatten för att hans vader var så taniga. :)

Han och Stallone som bär upp detta ur, det krävs sina muskler! Tips. För alla de som inte sett pumping iron, se den :)

Det sägs att karln kunde krossa en apelsin mellan sina bröstmuskler när han var på topp, klart kungligt!

Otroligt cool farbror.

Måste vara tråkigt för killarna med då de efter 2 års överkroppsträning inser att benen sackar "lite" efter ;)

Kollade på "Pumping Iron" igår på Netflix. Satan i gatan va stor Arnold var på den tiden!
Ni som inte har sett den filmen/dokumentären, se den!

J

Tillbaka
Topp