Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Antar att det är vinkeln.. Den mannen har glömt mer om muskler och träning än vi någonsin kommer att lära oss. Sen har han säkert varit duktig och ätit sina vitaminer och heeela kostcirkeln...Är det bara jag som tänker att han har missat "leg day"?
Eller är det vinkeln på fotot...
Är det bara jag som tänker att han har missat "leg day"?
Eller är det vinkeln på fotot...
Otroligt cool farbror.
Faktum är att just vaderna var han enda svaghet under inledningen av karriären, i dag är det nog kombon ålder/träningsdos/kameravinkel som gör att benen ser stockholmska ut.
Det är förvånande många killar som missar att träna ben och rumpa vilket är trist( för tjejerna).
Otroligt cool farbror.
Faktum är att just vaderna var han enda svaghet under inledningen av karriären, i dag är det nog kombon ålder/träningsdos/kameravinkel som gör att benen ser stockholmska ut.
Det är förvånande många killar som missar att träna ben och rumpa vilket är trist( för tjejerna).
Encyclopedia of Modern Bodybuilding? Eller finns det fler? Min är det klart bästa referensverk jag sett vad gäller olika övningarHar hans "Encyclopedia of Strength" hemma, och vill minnas att han i början ofta fotades stående i vatten för att hans vader var så taniga.![]()
Encyclopedia of Modern Bodybuilding? Eller finns det fler? Min är det klart bästa referensverk jag sett vad gäller olika övningar
![]()
52mm va ?
Edit: 60mm och heter tydligen pam 341