• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Vintage ARSA Hydrabloc skindiver

TorNet

Silver
2-Faktor
Pris
8500 kr
Returpolicy
Retur går bra om det är något fel på klockan som inte framgår av beskrivningen eller bilderna.
Bilder Skickat
  1. Ja
Auguste Reymond SA Hydrabloc - skindiver från 60-talet.

CHOOUNo.jpeg

Boett i stål, 37 mm utan kronan, 18 mm lugs. Boetten är i bra skick med normala spår av användning. Tvådelat boettlock - har några märken. Vridbar bezel i stål. Kupat plastglas i bra skick.

Svart urtavla med gulnad lysmassa. Tror att urtavlan kan ha varit blank en gång i tiden men den har åldrats och är numera nästan matt. Både urtavla och visare är i fint skick.

Urverk - automatiskt AS 1700 - fungerar och håller tiden. Urverket servades i min ägo för många år sedan men det automatiska uppdraget fungerar inte optimalt - gångreserven kan därför variera. Ibland kan klockan gå 20-30 timmar efter att jag burit den en dag, men ibland går den bara några timmar. Klockan har dock aldrig stannat när jag burit den och det manuella uppdraget fungerar som det ska så vill man vara på den säkra sidan kan man vrida kronan några varv på kvällen.

ARSA-boxen och ett rassligt beads of rice armband ingår.

Pris 8500 kr inkl rek frakt. Bud är alltid välkomna. Retur går bra om det är något fel på klockan som inte framgår av beskrivningen eller bilderna. Referenser: http://www.klocksnack.se/threads/tornet.12241/

bFvchfx.jpeg

M9DuAir.jpeg

reZbCp4.jpeg

D9nyT9Q.jpeg

2fwOhwG.jpeg

jm54Yic.jpeg

uWLc8nC.jpeg

Ep9JPdu.jpeg

h721cnG.jpeg

E3MDlQX.jpeg

Tillbaka
Topp