• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Arsenal Geneve Armbandsur

JoeWik

Omega
Lägger ut detta fina Arsenal Ur å min pappas räkning, den har tyvärr en spricka i glaset, annars är den relativt lätt uppskruvad med en gångtid på ca 24+ timmar (ej noggrannt uppmätt).
Den kommer på ett gammalt vintage läderband i använt skick...
Om det önskas kan vi ge den en fulluppskruvning för mer noggrann koll på gångtiden...

PRIS 220kr
Frakt, välförpackad I postensblåa.
Då jag ej vill agera mellanlänk mellan köpare och min pappa så kan ni skicka alla köpförfrågningar till min pappas mail: [email protected]
IMG_20171119_145606.jpg
 
Senast ändrad:
Topp