• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Artikel om klockor i Fokus

JoberMan

Politruk
2-Faktor
image.jpg
 

jandan

Panerai
Trevlig läsning! Dock har jag aldrig trott att 47mm eller större någonsin haft en jättemarknad.
 
Paneristi? masterkiller skulle lätt surrat ett dasslock runt handleden för ett år sedan. Tack och lov har han landat lycklig med sin AP RO.

Njaa, helt klart så har jag gått mot mindre dinkor men å andra sidan köpte jag en 44mm Stålfisk förra veckan så :confused:

Kan tycka att alla storlekar har sin charm, en Panna ska vara stor (44mm) och en AP RO är perfekt med sina 39mm och Subben är ju oxå perfekt med 40mm, sedan älskar jag min illa Tissot på 34mm...och en riktigt bratte SKA vara stor...oc en riktig dressare passar perfekt som 36mm osv osv osv...

Skulle väl vara lite tråkigt om allt var bara 36 eller 40mm....
 

BME

Cartier
På riktigt den där vanskapta diesel kreationen, wristshotsen alltså WTF!?
Kräktes lite i munnen när jag såg det...
OnT: Tack för lite tidsfördrivarläsning :)
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Förvisso är Dieseln en förjävligt ful skapelse.
Men denna tar priset. MUSK 90mm (notera Daytona-liknande klockan bredvid), googlade bilder

mr2129blq11.jpg


962089d1360090165-diesel-badass-really-biggest-watch-683961d1334754341-charmex-swiss-military-cx-20-000-feet-st340080.jpg
 
Topp