• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

atco

larsbeg

Panerai
Köpte en SKX av atco. Varan var som beskriven i annonsen, snabb kommunikation och välpackat paket. 100% GG:)
 

Andersml

Audemars
2-Faktor
Sålt och skickat min Black Bay till Atco efter att han betalat till mitt bankkonto. Trevliga PM och en utmärkt köpare som jag kan rekommendera.

Tack för affären @atco !
 

humlegarden

Cartier
Köpte en Hamiltonklocka på distans av atco. Välpackad och i ett mycket bra skick. Erhöll även två extra natoband vilket givetvis uppskattas. Gör gärna affärer igen!
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Köpt en seiko av Atco. Skickades direkt efter betalning och fick till och med extra band med på köpet. 100% reko!
 

Kajjan

Cartier
2-Faktor
Sålt till atco hur smidigt som helst, snabb betalning och bra kommunikation. Gör gärna fler affärer i framtiden.
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Köpt en Ricoh GR II av @atco och allt funkade finfint. Trevlig, snabb kommunikation samt bra förpackat och snabbt skickat. Perfekt helt enkelt! Absolut 100% GG och rekommenderas varmt! Skulle inte tveka att göra fler affärer. :)
 

Zingo77

Cartier
2-Faktor
Sålt en klocka på distan till @atco. Trevlig affär och snabb betalning uppskattas alltid. Gör gärna affär igen och givetvis 100% GG!
 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Sålt en klocka på distans till @atco vilket var en alltigenom trevlig affär. Snabb betalning och totalt krångelfritt. Skulle göra affärer igen!
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Sålt en klocka på distans till @atco
Snabb och trevlig kommunikation via pm, och betalningen kom blixtsnabbt!
Helt klart 100% goodguy och jag gör mer än gärna affärer igen om möjligheten ges 😃
 
Topp