• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Flipparn

Flipparn

Cartier
2-Faktor
Min referenstråd. Skriv gärna när ni gjort affärer med mig så folk vågar köpa av mig. Måste kunna flippa så jag kan mata mitt nya beroende! :)
 

PANI

Cartier
Sålt klocka +50k F2F
Snabba svar i PM. Trevlig och smidig affär
Hade gärna gjort affär igen om tillfälle ges
 

jonathanseeman

Breitling
Köpte en Rolex på distans av @Atorefeldt! Riktigt trevligt och bra hela vägen. Välpackat, snabb leverans och klockan var enligt beskrivning. Fick dessutom med ett extra band som inte var avtalat i affären. 100% GG. Rekommenderas! :)
 

Alex Taól

Omega
2-Faktor
Gjort en bytesaffär i 50 tsek klassen med @Atorefeldt

Bra och jordnära kommunikation. Bra packat, ordning och reda och mån om att det skulle bli en bra affär. Jag är supernöjd och hade gärna gjort fler affärer framgent :)
Tack!
 

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
Atorefeldt; en trevlig snubbe som gladeligen köpte det jag ville sälja! Och jag ville sälja en GS, så det var så det fick bli den här gången. Jag hoppas att vi får tillfälle att swisha varandra pengar och paket framöver igen för det var en angenäm upplevelse!
I min bok är han den gode. 100%.
84D4D563-AF91-42A9-A58D-5782C8BADBC5.jpeg
 

3R1K

Cartier
Köpte precis en Yema från @Atorefeldt, mycket trevlig person, smidig affär utan bekymmer och vi ha delat en del goda rekommendationer om klockor och armband sedan köpet. 100% Positiv erfarenhet!
 

mha

Omega
Underbar säljare. Inköpte min första "riktiga" klocka av honom, en Grand Seiko SBGA285G. Tyvärr fick @Atorefeldt förhinder att träffas F2F vid affären, och skickade då klockan till mig rekommenderat och litade fullt på att jag skulle betala om jag var nöjd. Den typ av tillit ser man inte idag och jag är supernöjd med affären, säljaren och klockan som var i identiskt utlovat skick. Bara positivt!

:gs:
 
Senast ändrad:

Vinterdykarn

KS Explorers Club
Köpte en underbar GS av @Atorefeldt. Vi möttes upp och det blev en mkt smidig och trevlig affär. Allt var i enlighet med det beskrivna och jag kan bara rekommendera honom som 100% Goodguy.
 

Redrum

Omega
2-Faktor
Sålt en Rolex till @Atorefeldt.
Han tvekade inte en sekund att göra en banköverföring i förväg när Swish krånglade. Pålitlig och jättetrevlig att göra affär med! GoodGuy med stora Gn :)
 

Frebot

Omega
2-Faktor
Köpte en GS på distans av @Atorefeldt. Han packade och skickade klockan typ en kvart efter jag hade betalat. Skick som utlovat och föredömligt packat! Väldigt trevlig konversation när vi gjorde upp köpet också. Smidig, trevlig och 100% gg!
 

3R1K

Cartier
Köpte en Rolex 116000 av @Atorefeldt (andra gemensamma affären). Smidigt och tryggt, klockan kom rekommenderat på posten ett par dagar efter vi gjort upp i ännu bättre skick än annonserat. En högst pålitlig och trevlig person helt enkelt, 100% GG!
 
Topp