• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Att ladda upp bilder säkert

Hej

Jag behöver lite tips på hur jag laddar upp bilder på forumet på ett säkert sätt, är novis på detta och tar gärna emot tips. Testade att söka med hittade ingen tråd (kan dock bero på mig)
Med säkert menar jag att det inte ska gå att identifiera vart eller när fotot är taget, finns säkert andra säkerhetsfrågor som jag inte tänkt på. Så hit me👍

Screenshot 2022-05-26 at 19.15.25.png

Hej

Jag behöver lite tips på hur jag laddar upp bilder på forumet på ett säkert sätt, är novis på detta och tar gärna emot tips. Testade att söka med hittade ingen tråd (kan dock bero på mig)
Med säkert menar jag att det inte ska gå att identifiera vart eller när fotot är taget, finns säkert andra säkerhetsfrågor som jag inte tänkt på. Så hit me👍
Geotaggning etc ska gå att stänga av i mobilen.

Hej

Om du läser detta inlägg så ser du att alla bilder som laddas upp på KS strippas från positionsdata så jag tror du kan känna dig trygg.

Tillbaka
Topp