• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

...

galácticon

Patek
2-Faktor
Moralkärringar. Är säljarens ansvar att ha koll på marknadsvärdet. Tror nog han kan googla lite och se tex tidigare auktioner på Kaplans om han vill ha ett estimate.
Men samtidigt är det fan skillnad iom att det är en "äldre man", och jag måste erkänna att ditt svar provocerar mig en aning. Jag antar att du tycker att det är helt ok att blåsa de mindre upplysta, med motiveringen "det är bara att googla". Ge fan i att utnyttja folk säger jag. Karma.
 

Laurentius

Cartier
En av mina vänner jobbar som ambulansförare och fick ett larm till en äldre man i nittioårsåldern. Mannen var extremt tacksam och ville ge min vän en Rolex 16660 som tack för hjälpen men min vän vägrade så visst finns det folk med moral!

Att jag däremot gladeligen hade tagit emot klockan behöver vi inte tala högt om...
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Men samtidigt är det fan skillnad iom att det är en "äldre man", och jag måste erkänna att ditt svar provocerar mig en aning. Jag antar att du tycker att det är helt ok att blåsa de mindre upplysta, med motiveringen "det är bara att googla". Ge fan i att utnyttja folk säger jag. Karma.
Har du ens läst hela tråden? Ta inte i så att du skiter på dig. Buhu. @ScubaKing sammanfattade det bra en sida bak.
 
Topp