EjH
Basic
- Pris
- 259000
- Returpolicy
- Ja, om klockan inte är äkta.
- Bilder Skickat
- Ja
Denna finns det inte så många utav i Sverige.
En Modell som gått ur produktion och stadigt stiger i pris, så passa på medans den fortfarande är billigare än list priset som för övrigt var 361k före dem tog bort den ur produktion.
Helt klart favoriten av alla klokker jag har haft under mina år i klockvärlden, och den som gett mig otroligt mycket uppmärksamhet både från dem som kan och dem som inte kan klockor! Men nu är suget på något nytt, så dags att låta denna skönhet byta ägare om rätt byte kommer upp
Fakta
Märke : Audemars Piguet
Modell : Royal Oak 15400OR.OO.D088CR.01
Modell år : 2017
Skick : 4,5/5 den är sjukt fin!!!! ( används endast 2-3 gånger / mnd )
Urverk : AP cal 3120
Gångreserv : 60 timmer.
Box : Ja
Cert : Ja
Material : rosé guld och krokodil rem.
Nypris : 361.000.
Jag tänker i utgångspunkten att den ska bytas bort mot något annat kul, där
Rolex och AP är de som jag ser som mest aktuella kandidaterna för att ta över plasten i boxen.
39-43mm är de som gäller, uppskattat att du som är intresserad skickar info på de du kan tänka dig byta bort samt ett bytes värde på din klocka.
Daytona, pepsi, Batman är bra kandidater, även AP i samma modellserie.
Jag prövar att hitta rätt pris på denna, men det är lite svårt, billigaste enligt Chrono24 är +260k och jag har sett 2 med svart urtavla annonserats av handlare för 269 några mnd tillbaka i tid.
Så jag sätter värdet på 259.000kr, ingen stress eller behov av pengar, så storprutare och drömmare får leta efter en annan AP
Jag har flere GG referenser, så här handlar du tryggt. Klockan förvaras inlåst, och behöver 1 dags framförhållning för visning.
Tar mig rätten att ta bort annonsen om jag ombestämmer mig.
Tack KS för annonsplats.
Senast ändrad: