• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Audemars Piguet Diver 15703st - Nytt pris

M021

Rolex
2-Faktor
Hej allesammans,

AP Diver till salu.

Uttagen dec 2013 här i Amsterdam av mig, givetvis fullset.
Mycket gott skick med viss skyddsplast kvar, enbart ett par mini dings som jag försökt visa på bild 3 kl 11samt en vid kl 9 med två små harlines på den polerade delen av bezeln, samt en mini hairline kl 1 och även en liten hairline på den opolerade ringen mellan bezeln ich boetten. Syns knappt med blotta ögat.

tLHzq1j.jpg

vw3Sqz8.jpg

ha9Y43G.jpg

msqUGx6.jpg


Bytesvärde/försäljningspris 94000:-

Intresserad av byte mot en/flera klockor. Pengar upp är även ett alternativ. Sport Rolex i ädelmetaller står högt på önskelistan. Kan även tänka mig en 116200 som delbyte.

Då jag är boende i Amsterdam kan affären även göras upp I Nederländerna alt. Schipol Flygplats.
Kommer infinna mig i Smålands skogar v 48/49 alt. under helgerna knutna till dessa veckor i Malmö/Köpenhamn. Samt under Julledigheten i Stockholmstrakten.

Ingen returrätt gäller vid köp eller byte f2f.
Referenser finns I goodguys/badguys tråden.

Finns fler bilder.

Med vänlig hälsning,

Martin
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Hej allesammans,

Ser över intresset/möjligheterna för ett byte.

AP Diver
Uttagen dec 2013 här i Amsterdam av mig, givetvis fullset.
Mycket gott skick med skyddsplast kvar

Bytesvärde 100'

Rolex
116710ln
Uttagen av mig hos nymans ur okt 2011
Även där fullset.
Klockan är välanvänd med mindre dings samt en del hairlines,

Bytesvärde 38'

Jag är intresserad av byte mot en 116618, alt 116528,

116515 kan vara av intresse men letar i första hand efter en helguld.

Hör av er vid intresse så bistår jag med bilder.

Med vänlig hälsning,

Martin

Annonsen bryter mot reglerna, bifoga omgående bilder på objekten samt returpolicy. Annars kommer annonsen tas bort.
 
Topp