• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Audemars Piguet Royal Oak 14800st PB2

Pris
130000
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Kollar intresse för min AP Royal Oak 14800st utplockad i Oktober 1995. Köptes av mig här på forumet och blev servad av tidigare ägare hos Nymans under 2023. Mycket fint skick och går kanon. Kommer med box, tag och ”extrait de registre”.

Lurig klocka att prissätta givet få referenspunkter. Denna såldes (oservad) för 170k på kaplans för ett par år sedan och objekt på nätet startar kring 160k. Tänker mig 140k vilket är vad jag själv betalade men tar rimliga bud i beaktande.

Sänker till 130k (135k) (140k).

Även öppen för byten, helst sportrolex nedåt i pris men tar gärna emot förslag. 126234, 124270, 14060 är extra intressant.

F2F möjligt i Stockholm för medlemmar med goda referenser, annars bjuder jag på värdefrakt.
Massvis med referenser finns.

Tack för annonsplats,

Mvh.


IMG_0329.jpeg
IMG_0328.jpeg
IMG_0330.jpeg
IMG_0331.jpeg
IMG_0332.jpeg
IMG_0333.jpeg
IMG_0334.jpeg
IMG_0335.jpeg
IMG_0336.jpeg
IMG_0337.jpeg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp