- Pris
- 152k
- Returpolicy
- Tyvärr inte
- Bilder Skickat
- Ja
Hej, säljer min RO med vit tavla. Trodde det skulle vara perfekta sommar klockan. Tyvärr så funkade den inte så bra på mig därför får den lämna.
Byte är tyvärr inte av intresse.
Audemars piguet royal oak 15400 med vit tavla.
År: hämtade ut den 2018
Hairlines finns men skulle vilja säga att den är i väldigt bra skick fortfarande. Är man noga och vill ha extra bilder på eventuella märken så får jag skicka det.
2018 var första året dom började med digitala cert. (Vad jag har hört) Så den här har det, och med en möjlighet att förlänga garantin i 3år.
För mer info eller bilder är det bara att höra av sig.
Finns i Stockholm för f2f, behöver en dag förvarning för eventuellt affär då klockan är inlåst. Annars kan den skickas mot förskottbetalning. Referenser finns.
Bara höra av dig om du undrar något.
Allt gott
Mvh
Byte är tyvärr inte av intresse.
Audemars piguet royal oak 15400 med vit tavla.
År: hämtade ut den 2018
Hairlines finns men skulle vilja säga att den är i väldigt bra skick fortfarande. Är man noga och vill ha extra bilder på eventuella märken så får jag skicka det.
2018 var första året dom började med digitala cert. (Vad jag har hört) Så den här har det, och med en möjlighet att förlänga garantin i 3år.
För mer info eller bilder är det bara att höra av sig.
Finns i Stockholm för f2f, behöver en dag förvarning för eventuellt affär då klockan är inlåst. Annars kan den skickas mot förskottbetalning. Referenser finns.
Bara höra av dig om du undrar något.
Allt gott
Mvh