Ice
Basic
Till salu är en mkt fin Audemars Piguet Royal Oak Offshore ref:26470 42mm, red/black, dvs nya modellen med keramiska knappar, safirglas-baksida och det nyare in-house urverket (Caliber 3126) med 50 timmars kraft-reserv.
Optimal sportklocka (dvs ej för stor) som även funkar som skjort/kostym-klocka. Dessutom vattentät 100m.
Säljes för att den får alldeles för lite face-time till förmån för andra beaters jag nyttjar till vardags.
------------------------------------------
- Köpt och uttagen ny i Augusti 2014. Jag är förste ägare.
- Klockan är fortfarande under gällande garanti. (Mer är än ett års garanti kvar).
- Klockan är väldigt lite använd och därmed fortfarande i nyskick, inga hairlines, men en mindre knappt synlig ding på stålringen.
- Full-set (komplett med alla certifikat och tillbehör):
Dvs, box, ytter-kartong, stämplat certifikat, bruksanvisning, hangtag, transportplast etc...tom extra länkbit till stållänken!
Pris: 160 tkr med original "Hornback", 170 tkr med både original stållänk och "Hornback".
Övrigt:
Ren försäljning.
Ser gärna en affär F2F i Göteborg, men kan tänka mig att mötas upp för en affär både i Sthlm och i Malmö och allt däremellan.
Retur: Nej, då klockan är i nyskick, fullset och fortfarande under garanti.
Välkomna att höra av er om ni har några fler frågor.
Bilder från Paketöppning finns här:
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-ap-roo-26470-2014-nya-modellen.33561/#post-747701
Optimal sportklocka (dvs ej för stor) som även funkar som skjort/kostym-klocka. Dessutom vattentät 100m.
Säljes för att den får alldeles för lite face-time till förmån för andra beaters jag nyttjar till vardags.
------------------------------------------
- Köpt och uttagen ny i Augusti 2014. Jag är förste ägare.
- Klockan är fortfarande under gällande garanti. (Mer är än ett års garanti kvar).
- Klockan är väldigt lite använd och därmed fortfarande i nyskick, inga hairlines, men en mindre knappt synlig ding på stålringen.
- Full-set (komplett med alla certifikat och tillbehör):
Dvs, box, ytter-kartong, stämplat certifikat, bruksanvisning, hangtag, transportplast etc...tom extra länkbit till stållänken!
Pris: 160 tkr med original "Hornback", 170 tkr med både original stållänk och "Hornback".
Övrigt:
Ren försäljning.
Ser gärna en affär F2F i Göteborg, men kan tänka mig att mötas upp för en affär både i Sthlm och i Malmö och allt däremellan.
Retur: Nej, då klockan är i nyskick, fullset och fortfarande under garanti.
Välkomna att höra av er om ni har några fler frågor.
Bilder från Paketöppning finns här:
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-ap-roo-26470-2014-nya-modellen.33561/#post-747701