• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Audemars Piguet Royal Oak Offshore *PRISSÄNKT*

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
I våras konsoliderade jag och avsåg köpa en sexsiffrig DD i vitt guld men önskan att leva thug life i orten ledde till denna. Eftersom effekten inte blev den önskade, jag är fortfarande medelålders och tvåbarnsfar och statstjänsteman, så får den vandra vidare. Så är du värdetransportrånare, international gigolo eller bara stekig i allmänhet men inte har funnit det optimala sättet att visa det på så har du chansen nu och det till ett (per definition) riktigt konkurrenskraftigt pris. Dessutom är ROO utsedd till årets julklapp så passa på att bli först under granen med detta horologiska mästerverk!

Royal oak offshore chrono white themes och så något snazzigt svinlångt referensnummer jag inte orkar titta efter. Uttagen i mars 2006 frpn AD i La citta eterna. Köpt av mig i maj i år från annan handlare i samma stad. Ett års garanti från mitt inköpsdatum och kvitto medföljer såklart. Ingen dokumenterad service men enligt uppgift genomgången av säljarens uris och eftersom den nollar perfekt och den hjälper mig att komma i tid så har jag ingen som helst anledning att anta att den behöver service inom överskådlig tid. Dock reflekterar priset att den är åtta år gammal och officiellt oservad.
Vad gäller skicket så finns en liten repa på bezeln vilken jag försökt få med på bild nedan. I övrigt hairlines på spänne och liiiiite skjortärmslinjer på boettsidan. I stort är den i ypperligt skick.
Kommer på vitt gummi från AP Bands samt med svart OEM kalvband och ett aftermarket hornback krokodil med kroko-foder. Det sistnämnda är snyggt som fasen men passformen vid spännet är så där.
Fullset med alla små fina böcker och en helt galet läcker ädelträbox med läder inuti.
Finns i Stockholms westside och i Solna på dagtid. Kan såklart mötas upp nånstans centralt. Värdet gör tyvärr att den blir knepig att skicka så någon slags mötes- eller leveransplan bör om behövligt göras upp.
Inga returer om affären skett f2f. Om affär genomförs på annat vis ska frågan om retur ha överenskommits om parterna emellan.
Pris sätts till 90 tusen svenska riksdaler. Viss prutmån finns och jag är öppen för bytesförslag vilka verkligen inte behöver ligga i samma prisklass bara resten täcks av cash. Två mot en kan även det funka fint.

/Kristofer
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    173.9 KB · Visningar: 1,073
  • image.jpg
    image.jpg
    180.1 KB · Visningar: 1,039
  • image.jpg
    image.jpg
    218.2 KB · Visningar: 1,036
  • image.jpg
    image.jpg
    173.9 KB · Visningar: 1,043
  • image.jpg
    image.jpg
    130.3 KB · Visningar: 1,035
  • image.jpg
    image.jpg
    136.9 KB · Visningar: 1,072
  • image.jpg
    image.jpg
    152.7 KB · Visningar: 1,115
  • image.jpg
    image.jpg
    130.8 KB · Visningar: 1,063
  • image.jpg
    image.jpg
    122.1 KB · Visningar: 1,043
  • image.jpg
    image.jpg
    119.7 KB · Visningar: 1,044
  • image.jpg
    image.jpg
    140.2 KB · Visningar: 1,057
  • image.jpg
    image.jpg
    127.6 KB · Visningar: 1,050
  • image.jpg
    image.jpg
    171.6 KB · Visningar: 1,060
Topp