• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Audemars Piguet Royal Oak SA56175 26k ENDAST IKV

natovintage

Rolex
2-Faktor
:ap:

Rejäl sänkning endast ikväll 30/5!!! 26kkr!!
Efter många om, men, jo, nä, ja osv osv så är jag nu sugen på att testa nytt.
Nu låter jag min fina AP vandra vidare för ännu mer kärlek.

Två ton, 18k solitt guld.
Kommer watch only.
Denna är midsize modellen från tidigt 90-tal, alltså 33mm exkl. krona men bärs större och känns större än min gamla DJ1601.

Väldigt fint skick, inga hack eller nagg, endast vanliga hairlines som spår av användning. Klockan har en väldigt tight länk på 20cm, vilket är ovanligt lång på dessa modeller som ligger ute till salu. "Hidden clasp" på 18k solid guld, som också är ovanlig på dessa modeller.
Nyligen bytt batteri och testad och går som en Quartz ska gå.

Nog snackat går vi till bilder.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Pris: 31 000kr (billigast Worldwide!)
Frakt: Enligt ÖK
Retur: Självklart om något är galet.
Byten: JLC reverso, Rolex Explorer 1/2, Breitling Aerospace, Tudor Black Bay, öppen för det mesta testa mig, men ingenting över mitt bytesvärde!

Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen om jag får kalla fötter. Självklart sker inte detta under påbörjad affär.
Tack för annonsplatsen. Mvh.
 
Senast ändrad:
Topp